ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نمایندگان مجلس ساز و کار افزایش حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی متناسب با حداقل دستمزد شاغلین را مشخص کردند:

0

آخرین خبرها از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم.

آخرین خبرها از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جریان تصویب لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور برای افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و همچنین بازنشستگان تامین اجتماعی سازوکاری تعیین شد.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایسکانیوز، اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمترین مصوبات نمایندگان در لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور، گفت: بررسی لایحه برنامه در مجلس به اتمام رسید و لایحه به شورای نگهبان ارسال شد و شورا ایراداتی گرفت که به مجلس بازگشت و نمایندگان ایرادات را بر طرف کردند و مجدد به شورا ارسال شد که احتمالا اگر شورا بار دیگر ایراداتی به لایحه بگیرد پس از انتخابات مجلس ، به موارد رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه برای بانکها احکام انضباطی خوبی را در نظر گرفت، بیان کرد: همچنین در مورد شرکت های دولتی، بودجه سالیانه و همچنین نهادهایی که ارائه دهنده خدمات عمومی هستند، احکام انضباطی خوبی در برنامه هفتم پیش بینی شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اشاره به مصوبات مجلس در زمینه صنعت خودرو در برنامه هفتم توسعه،ادامه داد: در این بخش تمامی شرکت‌های واردکننده و تولیدکننده خودرو مکلف شدند تا یک درصد از قیمت فروششان را به خرید آمبولانس و تجهیز مراکز اورژانس همچون هلال احمر اختصاص دهند.

سلیمی با بیان اینکه با مصوبه مجلس حقوق بازنشستگان افزایش پیدا می کند، بیان کرد: در جریان تصویب لایحه مذکور ، برای افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و همچنین بازنشستگان تامین اجتماعی سازوکاری پیش بینی شد که در بودجه سال ۱۴۰۳ نیز بخشی از منابع آن لحاظ شد.

وی با تاکید بر اینکه میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز در جریان بررسی برنامه هفتم مشخص شد، گفت: با مصوبه نمایندگان مجلس ساز و کار افزایش حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی متناسب با حداقل دستمزد شاغلین را مشخص کردند همچنین نمایندگان مردم در مجلس سازوکار تأدیه بدهی حسابرسی شده دولت به سازمان تامین اجتماعی را مشخص کردند.

نماینده سمیرم در مجلس با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس افزایش حقوق برای کارکنان وزارتخانه و موسسات دولتی مشمول قوانین مربوطه شد، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرداخت حقوق و مزایای دریافتی کارکنان وزارتخانه ها و موسسات دولتی و نیروهای مسلح را مشمول قوانین مربوطه کردند.

سلیمی گفت: همچنین وکلای ملت در جریان بررسی لایحه برنامه در مصوبه‌ای دیگر با اکثریت آرا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موظف به طراحی نظام تامین اجتماعی و ارائه اقلام معیشتی به خانوارهای کم درآمد به صورت کالابرگ الکترونیکی کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان اظهار کرد: با مصوبه نمایندگان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دارای شغل پایدار می‌شوند و رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تحت پوشش بیمه خویش‌فرما قرار می‌گیرند.

منبع: تسنیم

برگرفته از : https://www.iscanews.ir/news/1219243

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار