ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

با قطعی لینک‌های بین‌الملل ورودی کشور، اختلال در اینترنت ایران همچنان ادامه دارد:

0

اینترنت ورودی کشور قطع شد.

با قطعی لینک‌های بین‌الملل ورودی کشور، اختلال در اینترنت ایران همچنان ادامه دارد.

برخی از مخاطبان با ارسال پیام‌هایی اعلام کرده‌اند که اینترنت ایرانسل و همراه اول آنها به شدت کند شده است و در بعضی مواقع کلا قطع می‌شود.

گزارش‌ کاربران حکایت از اختلال شدید اینترنت دارد. به نظر می‌سد عمده دیتاسنترهای داخلی از صبح امروز دچار اختلال شده‌اند.

همچنین روز جمعه نیز این اختلال وجود داشت و برخی از کاربران از بالارفتن پینگ شکایت داشتند.

تا لحظه نوشتن این خبر، اختلال ادامه دارد.

رادار ابر آروان نشان می‌دهد که در دیتاسنترهای کشور اختلال وجود دارد. به‌نظر می‌رسد که این اختلال از صبح امروز آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد. فعالین حوزه شبکه نیز از کندی شدید شبکه و بروز اختلال شدید در DNSها خبر می‌دهند.

همزمان برخی رسانه‌ها نیز از اختلال اینترنت در برخی از شهرهای ایران خبر داده‌اند اما تاکنون هیچ مرجع رسمی به این خبرها واکنش نشان نداده است.

اختلال‌های اینترنتی امروز درحالی رخ داده است که با افزایش قیمت اینترنت، وعده بهبود کیفیت شبکه به مشترکین داده شده بود.

وزیر ارتباطات دولت رییسی چندی پیش از سرعت اینترنت در ایراناعلام راضیت کرده ، و حتی آن‌را ۸ برابر حد مجاز دانسته بود.

بالارفتن پینگ، کندی سرعت شبکه و اختلال در عملکرد فیلترشکن‌ها چند مورد از نتایج این اختلالات سراسری است. کاربران از اختلال در اتصال به سرورهای داخلی هم خبر داده‌اند.

شرکت ارتباطات زیرساخت نیز اعلام کرده که به‌دلیل قطعی فیبر نوری در کشور گرجستان، برخی از لینک‌های بین‌الملل ورودی کشور دچار قطعی شده است. این نهاد وعده داده که با توجه به تمهیدات درنظر گرفته شده، بالانس پهنای باند روی سایر مسیرها انجام شده و پیگیری‌های فنی لازم جهت رفع مشکل در کشور گرجستان درحال انجام است.

اینترنت کشور

برگرفته از : https://www.arshehonline.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار