ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کشورمان به هیچ وجه در مورد جزایر سه‌گانه خود با دیگران مذاکره نمی کند چرا که تعلق آن به سرزمین مادری اش ایران سابقه طولانی تر از عمر برخی از کشورهای مدعی همسایه دارد:

0
عضو هیأت رئیسه مجلس؛
ایران در مورد جزایر سه‌گانه خود مذاکره نمی کند/ روسیه با واقع بینی خطای خود را جبران کند
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ایرانی بودن دائمی جزایر سه‌گانه خلیج فارس خواستار واقع بینی کشورهای هم پیمان عربی و دیگر کشورها در این ارتباط شد.

علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ادعای واهی کشورهای عربی در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی و حمایت روسیه از آن، گفت: کشورها بدانند که بازی با کلمات نمی تواند واقعیت های تاریخی از جمله ماهیت ایرانی جزایر سه‌گانه را تغییر دهد.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به خطای روسیه در همراهی با شورای همکاری خلیج‌فارس، افزود: روسیه باید سریعا این خطای نابخشودنی خود را جبران و به حق مسلم کشورمان در این ارتباط اذعان کند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت: کشورمان به هیچ وجه در مورد جزایر سه‌گانه خود با دیگران مذاکره نمی کند چرا که تعلق آن به سرزمین مادری اش ایران سابقه طولانی تر از عمر برخی از کشورهای مدعی همسایه دارد.

کریمی فیروزجایی خاطرنشان کرد: کشورمان با ارزیابی رفتار متفاوت برخی از همسایگان مانند روسیه در مورد تداوم همکاری با آنان تصمیم گیری خواهد کرد و منافع ملی کشورمان خط قرمز است و هیچ کشوری نباید آن را نادیده بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: روسیه باید با واقع بینی از گرفتار شدن در تله برخی کشورهای دوست نما که در صدد برهم زدن روند همکاری‌های سازنده هستند، اجتناب کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم گفت: تصمیمات هیجانی و غیرقابل کنترل در مناسبات دیپلماتیک مستوجب عواقب ناگواراست از این رو روسیه و دیگر کشورها باید محتاطانه در مورد همکاری با ایران رفتار کنند و عقلانیت را در دستور کار خود قرار دهند.

برگرفته از : https://www.icana.ir/Fa/News/525966

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار