ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آمریکا در آستانه رکود اقتصادی است:

0

سی‌ان‌بی‌سی؛ آمریکا در آستانه رکود اقتصادی است.

شبکه سی‌ان‌بی‌سی به نقل از یک کارشناس اقتصادی اعلام کرد که شاخص‌ها و آمارهای اقتصادی از وقوع یک رکود قریب‌الوقوع در آمریکا خبر می‌دهد.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از گروه اقتصاد بین‌الملل فارس، کریس واتلینگ، مدیر اجرایی شرکت مشاوره مالی «لانگ ویو ایکانومیستز» در مصاحبه با شبکه خبری CNBC گفت: بر اساس آمارهای اقتصادی «به شدت بد»، آمریکا در آستانه رکود قرار دارد.

به گفته این استراتژیست، یکی از عواملی که به یک رکود در آینده اشاره دارد، جدیدترین مطالعه بر روی شاخص اقتصادی پیشرو برای آمریکاست که در ماه مارس ۱٫۲ درصد کاهش یافته و پایین ترین رقم از نوامبر ۲۰۲۰ به شمار می‌رود.

تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

سایت اقتصادی ایران به اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

گذشته از این، جدول زمانی استاندارد برای رکود حدود یک سال پس از وارونگی منحنی سوددهی خزانه داری است، زمانی که سوددهی اوراق بهادار با تاریخ کوتاه‌تر از اوراق بهادار بلندمدت بالاتر می‌رود.

واتلینگ معتقد است، از آنجا که منحنی برای نخستین بار در مارس ۲۰۲۲ معکوس شد، ممکن است، رکود اقتصادی نزدیک باشد.

وی افزود: هر بار‌ که چنین چیزی در آمریکا وجود داشته، رکود اتفاق افتاده است. بنابراین، من فکر می کنم رکود در حال آمدن و در راه است. مسئله فقط زمان آن است.‌

همین ماه گذشته، این وارونگی تشدید شد و به ۱۰۳٫۱ واحد پایه منفی رسید که نشان دهنده بزرگ‌ترین شکاف میان سوددهی کوتاه مدت و بلندمدت از سپتامبر ۱۹۸۱، زمانی که اقتصاد آمریکا در ماه های اولیه رکود بود، است.

واتلینگ همچنین درباره عواقب آن برای بازارهای سهام پس از شروع رکود هشدار داد.

منبع : https://www.farsnews.ir/news/14020203000378

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار