ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اگر این علائم را دارید به سرطان پوست مبتلا هستید:

0

صدآنلاین نوشت: ملانوما به معنای “تومور سیاه” است که یکی از خطرناک‌ترین نوع سرطان پوست است. این نوع سرطان به سرعت رشد می‌کند و توانایی انتشار به هر اندامی را دارد.

تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

سایت اقتصادی ایران به اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

تشخیص علائم سرطان پوست ملانوم در مراحل اولیه بسیار مهم است زیرا شانس درمان را به شدت بالا می‌برد.

ملانوم می‌تواند در هر نقطه از بدن شما ایجاد شود. اغلب در مناطقی مانند پشت، پاها، بازوها و صورت شما ایجاد می‌شوند که بیشتر در معرض نور خورشید قرار گرفته‌اند.

دراین بخش از صد آنلاین با ما همراه باشید

ملانوما همچنین می‌تواند در مناطقی که زیاد در معرض نور خورشید قرار نمی‌گیرند مانند کف پاها، کف دست‌ها و زیر ناخن‌ها خود را نشان دهد. این نوع ملانوم‌های پنهان بیشتر در افراد با پوست تیره‌تر شایع است.

ملانوما می‌تواند به صورت خال، لکه‌های پوسته، زخم‌های باز یا برجستگی‌ ظاهر شود.

اولین علائم سرطان پوست ملانوم عبارتند از:

• تغییر در خال موجود

• ایجاد یک لکه جدید رنگی یا غیرعادی روی پوست شما

ملانوما همیشه به عنوان یک خال شروع نمی شود وروی پوست‌هایی که ظاهر طبیعی دارند نیز رخ می‌دهد.

یک علامت وجود دارد به نام “جوجه اردک زشت”! اگر احساس کردید که یکی از خال‌های شما با بقیه متفاوت به نظر می‌رسد، آن جوجه اردک زشت است و باید توسط متخصص پوست ویزیت شوید.

خال‌های معمولی

خال‌های معمولی عمدتا یک رنگ و یکنواخت هستند (مانند قهوه‌ای، قهوه‌ای یا سیاه) و مرز مشخصی دارند که خال را از پوست شما جدا می‌کند. آن‌ها بیضی یا گرد هستند و معمولا کمتر ۶ میلی‌متر قطر دارند.

بیشتر خال‌ها در دوران کودکی ظاهر می‌شوند و تا حدود ۴۰ سالگی ممکن است ادامه پیدا کند. در بزرگسالی، اکثر افراد بین ۱۰ تا ۴۰ خال دارند. خال‌ها ممکن است در طول زمان از نظر ظاهری تغییر کنند و حتی برخی از آن‌ها با افزایش سن ناپدید شوند.

خال های غیرعادی که ممکن است نشان دهنده ملانوما باشد!

برای شناسایی خال‌های غیر معمول که ممکن است نشان دهنده سرطان پوست ملانوم یا سایر سرطان‌های پوست باشد، به موارد زیر توجه کنید:

• به دنبال خال‌هایی با شکل‌های نامتقارن و نامنظم باشید! مانند خال‌هایی که دو نیمه با ظاهر بسیار متفاوت دارند.

• خال‌هایی با حاشیه نامنظم! به دنبال خال‌هایی با مرزهای نامنظم، بریده یا گوشتی باشید.

• خال‌هایی با رنگ متفاوت! به دنبال خال‌هایی باشید که پر رنگ هستند یا توزیع رنگ در انها یکسان نیست.

• خال‌هایی با اندازه غیر طبیعی! خال‌های جدیدی که رشدی بیشتر از حدود ۶ میلی‌متر داشته باشند.

• خال‌هایی که تغییر می‌کنند!. به دنبال تغییرات در طول زمان باشید، مانند خال‌هایی که بزرگ می‌شوند یا تغییر رنگ یا شکل می‌دهند. همچنین خال‌هایی که دچار خارش یا خونریزی می‌شوند.

خال‌های سرطانی (بدخیم) از نظر ظاهری بسیار متفاوت هستند. برخی ممکن است تمام نشانه‌های ذکر شده در بالا را داشته باشند و برخی دیگر ممکن است تنها یک یا دو مورد غیرعادی را داشته باشند.

منبع : https://www.khabaronline.ir/news/1757580

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار