ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه پاسارگاد و پویش همدلانه در مناطق محروم:

0
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و در تداوم انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی با حضور در پویش همدلانه از طریق تهیه ارزاق و ماسک های بهداشتی و هماهنگی جهت ارسال و توزیع این اقلام در شهرهای ایلام، کرمانشاه، استـان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کردستان، خوزستان و شهرک های اقماری اطراف شهر تهران با یاری گروه های جهادی در جهت مقابله با ویروس کرونا همت گماشت.

به گزارش اخباربانک، این شرکت با تهیـه و ارسال اقلام بهداشتی از جمله موادضدعفونی ، ماسک و دستکش در ۳۲ روستای کپرنشین از توابع زهکلوت شهرستان جیرفت همزمان با شیوع ویروس کرونا به گسترش امر فرهنگ سازی و حفظ بهداشت و سلامت هموطنان گرامی یاری رساند.

گفتنی است حمایت مادی از احداث تعداد ۵ حلقه چاه به منظور تأمین آب آشامیدنی مردم محروم کپرنشین منطقه جازموریان در جنوب استان کرمان و حمایت در احداث بنای مدرسه در شهرستان پل دختر استان لرستان از جمله اقداماتی است که شرکت بیمه پاسارگاد با همراهی مدیران، کارکنان و نمایندگان خود به انجام رسانده است.

همچنین طراحی و اجرای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح کشور با طراحی گویا و حرفه ای در راستای اشاعه فرهنگ سلامت در جامعه با شعار رعایت بهداشت و استفاده از ماسک جهت جلوگیری از پاندمی ویروس کرونا در سراسر کشور را می توان از جمله اقدامات انسان دوستانه شرکت بیمه پاسارگاد برشمرد.

منبع : https://www.akhbarbank.com/news/77354

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار