ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

روش تغییر کارگزاری ناظر چگونه است؟

0
آن دسته از خریداران صندوق دارا یکم که در زمان خرید کد بورسی نداشتند و حالا کد معاملاتی دریافت کرده‌اند می‌توانند از طریق تغییر کارگزاری ناظر این نماد را در سبد سهام خود مشاهده کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از مشکلاتی که خریداران صندوق‌ ETF دولتی این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند عدم ثبت نماد «دارا یکم» در سبد سهامشان است. این مشکل البته بیشتر برای کسانی است که واحدهای این صندوق را از بانک‌ها یا از طریق راهی به جز سامانه معاملاتی آنلاین کارگزاری‌ها خریداری کرده‌اند. این افراد و همچنین کسانی که در هنگام خرید «دارا یکم» کد بورسی نداشتند ولی حالا کد معاملاتی اخذ کرده‌اند باید از طریق پنل معاملاتی خود درخواست «تغییر کارگزاری ناظر» را ثبت کنند تا بتوانند نماد «دارا یکم» را در پورتفوی بورسی خود مشاهده کنند.

البته تغییر کارگزاری ناظر فقط برای «دارا یکم» نیست. افرادی که در چند کارگزاری ثبت‌نام کرده‌اند نیز برای اینکه بخواهند نمادهای خود را به یک کارگزاری دیگر منتقل کرده و معاملات خود را از طریق کارگزاری جدید انجام دهند، باید از این گزینه استفاده کنند.

این گزینه در سامانه معاملاتی همه کارگزاری‌ها وجود دارد و معمولا یکی از گزینه‌های منوی تنظیمات سامانه معاملاتی است. به عنوان مثال روش تغییر کارگزاری ناظر در سامانه معاملات آنلاین دو کارگزاری مفید و آگاه به شکل زیر است.

محمد علی‌نژاد
منبع : https://tejaratnews.com

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار