ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حقوق بازنشستگان از تیر ماه افزایش می یابد:

0

براساس تصمیم جدید سازمان تأمین اجتماعی، قرار است حقوق بازنشستگان این سازمان از تیر ماه افزایش یابد.
به گزارش کاماپرس، به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، سنوات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده افزایش می یابد، البته برنامه سازمان این بوده که این افزایش پیش از این انجام شود اما به دلیل قطعی نبودن تصمیم شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران که مبنای رشد حقوق بازنشستگان است، این اقدام با تاخیر انجام می شود.
ناگفته نماند که طرح افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان وابسته به تصویب هیئت دولت است و با بررسی هیأت دولت در هفته آینده و تصویب آن اجرایی می شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این باره می گوید: اگر پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی از سوی هیأت دولت مورد قبول واقع شود، به محض تصویب در حقوق ماه آینده بازنشستگان اعمال می شود ضمن اینکه ما به التفاوت خردادماه هم ماه آینده به صورت جداگانه پرداخت می شود.
واگذاری سهام شرکت های دولتی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مصطفی سالاری درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار می کند: توافق اولیه با دولت انجام شده که بخشی از مطالبات سازمان تامین اجتماعی از طریق واگذاری سهام شرکت‌های دولتی معادل حداکثر ۵۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی داده شود که از طریق آن ظرف مدت یک ماه پرداخت افزایش صورت گیرد.
او اضافه می کند: هزینه سالانه مناسب سازی حقوق بازنشسته‌ها ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد ریال است که باید یا از طریق فروش سهام تامین شود و یا اگر زمان برای فروش کافی نبود از طریق پشتوانه تسهیلات و روش‌های تامین مالی انجام گیرد.
سالاری همچنین در رابطه با حذف دفترچه های تامین اجتماعی می گوید: استفاده‌کنندگان از دفترچه های تامین اجتماعی برای تمدید اعتبار دفترچه های خود دیگر نیاز به مراجعه به دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی ندارند و با ۶شیوه از طریق تلفن همراه یا رایانه متقاضیان می توانند به صورت غیر حضوری دفترچه های درمانی خود را تمدید اعتبار کنند.

منبع : https://kamapress.com

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار