ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دریافتی‌های کلان برخی از بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی:

0

نماینده مردم اراک در مجلس مطرح کرد؛

دریافتی‌های کلان برخی از بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی.

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: حضور برخی بازنشستگان وابسته در مجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی با حقوق‌های انچنانی دور از عدالت است و هر چه زودتر باید برخورد قانونی صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن آصفری عصر روز پنجشنبه در نشست با کانون‌های بازنشستگی و تشکل‌های کارگری که با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در اراک برگزار شد، اظهار کرد: هنوز هم در کشور کسانی هستند که حقوق‌های ۵۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند. این در حالی است که دریافتی ماهانه برخی از بازنشستگان تأمین اجتماعی زیر دو میلیون تومان است و این به دور از عدالت و در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی افزود: در برخی از مجموعه‌های سازمان تأمین اجتماعی دو هزار نفر جامانده که زمانی نماینده مجلس، استاندار و یا وزیر بودند با حقوق‌های کلان ۵۰ میلیون تومانی توسط دوستان گرمابه و گلستان خود جا خوش کرده اند. این در حالی است صدها هزار نفر از جوانان کشور چه در دوران انقلاب و چه در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، تا عدالت و انصاف در این کشور پیاده شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان بیان داشت: این مورد را نیز در نطق پیش از دستور مجلس مطرح کردم. واقعاً انتظار داریم با این مسائل برخورد قاطع شود. زیرا این مسائل با عدالت جور در نمی‌آید. با عدالتی که همه دم از آن می زنیم ولی در اجرا کارمان لنگ می‌زند.

آصفری در بخش دیگر سخنان خود گفت: نمی دانم چه موقع قرار است همسان‌سازی اجرایی و عملیاتی شود. در کجای عدالت گفته شده کارکنان دولت ۵۰ درصد افزایش حقوق داشته باشند ولی بازنشسته تأمین اجتماعی ۱۵ درصد، آن هم با تورم ۴۷ درصدی حاکم در کشور. آیا این عدالت است.

وی گفت: آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور هفته گذشته در مجلس قول داد به این موضوع رسیدگی کند. اما باید همه حرکت کنیم. ما از مدیر عامل تأمین اجتماعی انتظار داریم در این مورد تلاش کند. اگر این اتفاق نیفتد مطمئن باشید صد در صد مجلس یازدهم مجدداً طرح تعیین و تفحص را از مجموعه تأمین اجتماعی را کلید می‌زند. چرا که با کسی هم تعارف نداریم.

منبع :

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار