ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

فقر کارگران و بازنشستگان افزایش می یابد:

0
رییس کانون کارگران بازنشسته تهران در گفتگو با کارگر آنلاین؛
فقر کارگران و بازنشستگان افزایش می یابد.
کارگر آنلاین:رییس کانون کارگران بازنشسته تهران با انتقاد شدید از مصوبه دستمزد شورای عالی کار گفت: وقتی نمایندگان کارگر این مصوبه را امضا نکرده اند، یعنی این مصوبه و عدد و رقمی که دولت با کارفرما تعیین کرده اند مورد تایید جامعه کارگری نیست و می توان مصوبه مزد امسال را یک عدد تحمیلی دانست و هیچ ارزشی به عنوان توافق ندارد.
به گزارش کارگر آنلاین ، رییس کانون کارگران بازنشسته تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کارگر آنلاین با انتقاد شدید از مصوبه دستمزد شورای عالی کار گفت: وقتی نمایندگان کارگر این مصوبه را امضا نکرده اند، یعنی این مصوبه و عدد و رقمی که دولت با کارفرما تعیین کرده اند مورد تایید جامعه کارگری نیست و می توان مصوبه مزد امسال را یک عدد تحمیلی دانست و هیچ ارزشی به عنوان توافق ندارد.
علی دهقان کیا با انتقاد شدید از رفتار دوگانه دولت با کارگران و کارکنان دولت به کارگر آنلاین گفت: اینکه نوبخت با افتخار از تصویب ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی به عنوان حداقل حقوق کارکنان دولت سخن می گوید، اما وزیر کار به عنوان نماینده همین دولت در جلسه شورای عالی کار همصدا با کارفرمایان حداقل دستمزد کارگران را یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین می کند، تکلیف این دولت با کارگران مشخص است.
وی با تاکید بر اینکه گرانی و تورم نتیجه بی تدبیری همین دولت است گفت: اگر قرار است کسی تاوان این گرانی و تورم را بدهد، دولتمردان هستند. اما می بینیم که دولت درکی از وضعیت تورم و گرانی ندارد و همسو با کارفرمایان علیه کارگران اقدام کرده است.
رییس کانون کارگران بازنشسته تهران با اشاره به جمله معروف امام علی(ع) گفت: امام اول شیعیان فرموده اند “فقر از در هر خانه ای وارد شود ایمان از در دیگر فرار می کند”. با این مصوبه شورای عالی کار در مورد حداقل دستمزد، شک نکنید که در سال ۹۹ فقر وارد خانه های کارگران می شود و اگر ایمان از خانه های کارگران فرار کرد، دولت تدبیر و امید و جامعه کارفرمایی بداند که مسبب فرار ایمان از خانه کارگران، تنها و تنها دولت تدبیر و امید و جامعه کارفرمایی است.
وی خطاب به تمامی دولتمردان و جامعه کارفرمایی گفت: این را بدانید که وقتی نان آور خانواده با وجود ساعت ها کار نتواند حداقل هزینه های زندگی زن و فرزندش را تامین کند دست از جان هم بر می دارد.
رییس کانون کارگران بازنشسته تهران با ابراز تاسف از اینکه جامعه کارگری و بازنشستگان کارگر بسیاری از مزایای زندگی خود را نادیده گرفته اند گفت: کارگران و بازنشستگان مدتهاست با مسافرت، تفریح، تهیه کالاهای فرهنگی، ورزش و… خداحافظی کرده اند و تنها با حقوق ناچیز شکمشان را سیر می کنند.
منبع : https://kargaronline.ir/fa/news-details/80681

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار