ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیکاری، رکود و گرانی دغدغه اصلی مردم است:

0
کبیری در نطق میان دستور:

بیکاری، رکود و گرانی دغدغه اصلی مردم است/ لزوم برنامه‌ریزی جدی برای اقدام و عمل در راستای حل این معضلات.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه امروز بیکاری، رکود و گرانی دغدغه اصلی مردم این مرزوبوم بوده و روزبه‌روز به مردم فشار می‌آورد، خواستار برنامه‌ریزی جدی برای اقدام و عمل در راستای حل این معضلات اساسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید تقی کبیری در نشست علنی امروز چهارشنبه (۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: همان گونه که مستحضرید و مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید کردند امروز دو موضوع اقتصاد و فرهنگ از مسائل مهم و اساسی کشور به شمار می رود که باید همه دست به دست هم دهند تا انقلاب اسلامی را که با خون پاک شهیدان و جان فشانی ایثارگران به امانت به دست ما رسیده به عنوان الگو به جهانیان عرضه کنیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مسائل کلان کشوری و حوزه انتخابیه اش، ادامه داد: جناب آقای دکتر روحانی همانطور که می دانید امروز بیکاری، رکود و گرانی دغدغه اصلی مردم این مرز و بوم بوده و روز به روز به مردم فشار می آورد لذا آنچه مهم است برنامه ریزی جدی برای اقدام و عمل در راستای حل این معضلات اساسی است.

وی گفت: در آستانه روز ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ، آمریکا غیرقابل اعتماد بوده و استقامت و پایداری در مقابل زورگویی های آن یقینا عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان خواهد آورد، تصریح کرد:  انشاالله در این روز مردم انقلابی کشورمان مجددا شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.

وی ادامه داد: نظر همه را به فرمایش چند روز پیش مقام معظم رهبری جمع می کنم ایشان فرمودند برخی خیال می کنند که آمریکا شکست ناپذیر است در حالی که این تصور خطایی بزرگ است.

وی ادامه داد: اشتباهات آمریکایی ها در ۱۵ سال گذشته آنها را به شدت در منطقه زمین گیر و درمانده کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبری گفت: در بندی از این سیاست ها به موضوع شفافیت در منابع و هزینه های انتخاباتی داوطلبان و تشکل های سیاسی اشاره شده است.

کبیری گفت: برخی سعی دارند با اتکاء به مراکز قدرت و ثروت بر کرسی خطیر نمایندگی مجلس تکیه بزنند و به جای خدمتگزاری منافع فردی و گروهی خود را تامین کنند البته مردم هوشیارتر از آن هستند که چنین مراکزی بتواند در تشخیص و انتخابشان تاثیرگذار باشد همانطور که مردم در انتخابات مجلس این موضوع را به خوبی نشان دادند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش گفت: شهرستان های خوی و چایپاره ظرفیت های بسیاری دارند ولی برخلاف اصل ۴۸ قانون اساسی به دلیل عدم توازن در توزیع درآمدهای ملی شاهد محروم ماندن این دو شهرستان در بسیاری از شاخص های توسعه هستیم چرا که بخش عظیمی از بودجه و درآمدها در مرکز کشور هزینه می شود. طبیعتا اگر دولت توسعه مناطق مرزی را در اولویت قرار ندهد در آینده با مشکلات عدیده ای مواجه می شویم.

کبیری همچنین بر لزوم تامین آب شرب و بهبود وضعیت جاده ها تاکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از کشاورزان، افزود: از جمله حقوق شهرستان خوی ایجاد منطقه آزاد یا حداقل منطقه ویژه اقتصادی است که به دلیل کم کاری ها این شهرستان محروم شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بهبود وضعیت جاده های حوزه انتخابیه برای کاهش تصادف جاده ای لازم و ضروری است.

منبع : http://www.icana.ir/Fa/News/312353

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار