ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نکسو کارت چیست؟

0

چگونه می‌توان در نکسو کارت افتتاح حساب کرد؟

شاید شما هم این روزها پیامک‌های تبلیغاتی نکسو را برای دعوت به افتتاح حساب دیده باشید و این سؤال ایجاد شود که نکسو کارت چیست؟ کارت نکسو، کارت‌بانکی با امکانات سرمایه‌گذاری و برداشت آنی وجه است که متصل به صندوق درآمد ثابت «هدیه» فارابی است؛ در واقع افراد می‌توانند با واریز وجوه خود تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان روزانه به صندوق هدیه، سود روزشمار ۲۳ الی ۲۶ درصد سالیانه دریافت کنند و همچنین امکان برداشت آنی را داشته باشند.

کاربر در همان زمان که با سرمایه خود صندوق هدیه فارابی را خریداری کرده‌، می‌تواند تراکنش انجام دهد. زمانی که مشتری خرید، انتقال یا… انجام دهد به صورت خودکار واحدهای صندوق او فروخته شده و تراکنش مشتری نیز با موفقیت انجام می‌شود.

کارت نکسو که حدودا سه ماه پیش در نمایشگاه فاینکس از آن رونمایی شد به معنای اتصال ایده‌ها به یکدیگر است که با همکاری گروه مالی فارابی و بانک پاسارگاد شکل گرفته و افتتاح حساب و دریافت این کارت تنها به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر است. دارندگان این کارت برای انجام امور بانکی آنلاین خود می‌توانند از اینترنت بانک پاسارگاد و ویپاد استفاده کنند.

کارت نکسو شبیه مفید کارت است با این تفاوت که در نکسو افراد با خرید صندوق، سود روزشمار دریافت می‌کنند. همچنین این ویژگی وجه تمایز نکسو با سایر کارت‌های شبکه بانکی است. گفته شده که این سود به صورت ماهانه به حساب سجامی افراد واریز می‌شود.

این محصول در پاسخ به نیاز طولانی‌بودن فاصله زمانی نقدکردن دارایی در بازار سرمایه و ورود آن به حساب بانکی شکل گرفته است.

قبل از آنکه برای دریافت کارت نکسو اقدام کنید در خاطر داشته باشید که باید در سجام احراز هویت شده باشید و همچنین در کارگزاری فارابی حساب داشته باشید. همچنین اگر کارت بانکی پاسارگاد را در گذشته دریافت کرده‌اید و حساب فعالی دارید، لازم به افتتاح حساب و دریافت کارت نکسو نیست، تنها با مراجعه به فارابی زون و درخواست کارت نکسو، خدمات این کارت پس از حداکثر ۳۰ دقیقه بر روی حساب شما فعال می‌شود.

اگر در بانک پاسارگاد حساب فعالی ندارید و می‌خواهید در نکسو کارت افتتاح حساب کنید ابتدا باید به سایت کارگزاری فارابی مراجعه کرده و سامانه فارابی زون را از صفحه نکسو کارت انتخاب کنید.

پس از ورود به سامانه فارابی زون از قسمت سمت راست صفحه «نکسو کارت» را انتخاب و پس از مطالعه و پذیرفتن شرایط و قوانین بر روی «افتتاح حساب» کلیک کنید.

با وارد کردن کد تایید، فرآیند افتتاح حساب برای کاربری شما آغاز می‌شود که حدود ۳۰ دقیقه زمانبر است.

پس از دریافت پیامک شماره شبا، «صدور کارت دیجیتال» و «فعال‌سازی کارت دیجیتال» را با وارد کردن کدهای تایید، درخواست دهید.

با وارد کردن آدرس و کدپستی و کلیک کردن بر روی درخواست کارت فیزیکی، نکسو کارت برای شما ارسال می‌‌شود.

و در نهایت با فعال‌سازی رمز اول، کارت شما فعال می‌شود. کارت نکسو تا ده روز کاری پس از افتتاح حساب به دستتان می‌رسد. در صورتی که ده روز کاری از دریافت کارت گذشته باشد و کارت به دستتان نرسیده باشد، برای پیگیری می‌توانید با شماره ۱۵۶۱ تماس بگیرید.

پس از صدور این کارت، در قسمت نکسو کارت سامانه فارابی زون، صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود که امکان فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی گزینه «استفاده از دارایی صندوق درآمد ثابت در کارت» فراهم است.

از این صفحه امکان ثبت فراموشی رمز اول نیز فراهم است.

توجه داشته باشید جهت سرمایه‌گذاری بعد از  واریز وجه به کارت نکسو حتما از فارابی زون نسبت به صدور واحد اقدام کنید در واقع وجه نقد در کارت نکسو شامل سود نمی‌شود.

علاقه‌مندان برای افتتاح حساب در نکسو می‌توانند از طریق سایت کارگزاری فارابی اقدام کنند.

برگرفته از : https://www.bahabin.com/news/uckx37mp0ky

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار