ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ به کدام سو می‌رود؟

0

پیمان مولوی، اقتصاددان مطرح کرد:

۳ سناریوی اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ به کدام سو می‌رود؟ سرنوشت بازارهای مالی و سرمایه‌ای چه خواهد شد؟ آیا سال آینده وضعیت سرمایه‌گذاری در کشور بهبود خواهد یافت؟ اینها سوالاتی است که پیمان مولوی، اقتصاددان در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز، به آن‌ها پاسخ داده است.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل ازتجارت‌نیوز، سال ۱۴۰۲ به روزهای پایانی رسیده است؛ سالی که با رکود تمامی بازارها و حرکات خطرناک دلار همراه بود و نگرانی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران را به دنبال داشت. وضعیت کسب و کارها وخیم‌تر از قبل شد و گردش سرمایه در اقتصاد به کمترین میزان خود رسید. تمامی بازارهای موازی در بلاتکلیفی کامل بودند و چشم‌انداز روشنی برای اقتصاد وجود نداشت.

اما آیا این روند قرار است در سال آینده هم ادامه یابد؟ آیا می‌توان امیدوار بود که در سال آینده، سرمایه‌گذاری در بازارها، قدری از تورم را جبران و از کاهش ارزش دارایی افراد جلوگیری کند؟ اینها سوالاتی است که پیمان مولوی در گفت‌وگوی اینستاگرامی با تجارت‌نیوز به آنها پاسخ داده است.

این اقتصاددان در بخش نخست این گفت‌وگو که در همین گزارش قابل مشاهده است، سه سناریوی اقتصاد ایران برای سال ۱۴۰۳ را بررسی کرده است.

برگرفته از : https://tejaratnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار