ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ماجرای کسر یک میلیون تومان از حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران چیست؟!!!

0

بازنشستگان تامین اجتماعی می گویند:بیستم اسفندماه ۱۴۰۲ حقوق ها واریز شد اما از همه یک میلیون کم شده است.

می گویند:فرقی نمی کند که ۷میلیون حقوق باشد یا ۳۰میلیون،از همه یک میلیون کم شده است.

آنان تاکید دارند:این یک میلیون از همه کسر شده اما در فیش، حقوق کامل نوشته شده است و خبری از علت این کسر پول نیست.

برای بسیاری از آنها پیامک از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی میاد که قراره شرکت تعاونی بازنشستگان ایجاد شود و سهام هر بازنشسته تا سقف ۱۵ میلیون تومان است. دو ماه اول ، یک میلیون و از ماه‌های بعد ۵۰۰ هزار تومان از حقوق کسر میشه. اگر مایل نیستید عدد ۱۱ را پیامک کنید.

با پیامک و بی پیامک، یک میلیون از حقوق خیلی از بازنشسته‌ها کسر میشه. وقتی پیگیری می‌کنند، تامین اجتماعی انکار می‌کند و کانون هم جوابی نمی‌دهد.

مشخص می‌شود که دولت بابت بدهی به تامین اجتماعی، ۵۲ درصد سهام پتروشیمی امیرکبیر را به بانک رفاه داده و از آنجا که بانک‌ها نمی توانند بنگاه‌داری کنند، مبلغ را به صورت سهام از بازنشسته‌ها دریافت می کنند و وعده سود سالانه می‌دهند.

عده‌ای هم موضوع را به باشگاه پرسپولیس و هزینه‌های آن ارتباط دادند.

نکته دیگه که ابهام را بیشتر می کرد این بود که فیش حقوقی صادره تامین اجتماعی بدون کسر یک میلیون بوده ولی مبلغ دریافتی از بانک کسر داشته.

ظاهرا تعداد زیادی از بازنشستگان با تامین اجتماعی تماس گرفتند و بعد از ساعاتی، شماره چهاررقمی آن سازمان هم از دسترس خارج شد.

قرار بر اعتراض و شکایت میگذارند که شب تامین اجتماعی اعلام می کنه مبالغ را بر می گرداند.

بنا بر اعلام سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت مستمری و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از بیستم اسفند ماه آغاز می شود و فرآیند پرداخت حقوق به بازنشستگان این سازمان تا بیست و هفتم اسفندماه ادامه دارد.

حقوق بازنشستگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برگرفته از : https://www.arshehonline.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار