ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارگران و بازنشستگان تحت فشار هستند و مجلس باید بتواند پشتیبان قوی برای آن‌ها باشد:

0

یک کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم مطرح کرد؛

مجلس باید پشتیبانِ کارگران و بازنشستگان باشد.

یک کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: کارگران و بازنشستگان تحت فشار هستند و مجلس باید بتواند پشتیبان قوی برای آن‌ها باشد. امیدواریم مردم با فرستادنِ نمایندگان کارگری به مجلس قدرتِ کارگران را بیشتر کنند.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا، محمدعیسی انصاری فرد ( کاندیدای مورد حمایت جامعه کارگری در انتخابات مجلس دوازدهم)، در رابطه با برنامه‌های انتخاباتی خود گفت: مدرک تحصیلیِ بنده دکتری رشته برنامه‌ریزی و دکتری جغرافیای سیاسی است و بیش از سی سال در حوزه کارگری کار کرده‌ام و از بدنه‌ی کارگری هستم.

وی گفت: حمایت از قشر زحمت‌کشِ کارگر، کارمند، فرهنگی و ایثارگر از اهداف من است. باید برای کاهش نرخ تورم، برنامه‌های عملیاتیِ دقیقی وجود داشته باشد و مجلس باید دولت را در این زمینه موردِ بازبینیِ دقیق قرار دهد.

انصاری فرد گفت: حقوق‌ها ۲۰درصد افزایش پیدا کرده در حالیکه نرخ تورم بیش از ۴۰درصد است. تورم در عمل افزایشِ حقوق را هم بی‌اثر می‌کند و حقوق بگیران را در تگنا قرار می‌دهد. پس کنترل تورم مهم‌ترین چیزی است که باید به آن توجه شود.

وی بیان کرد: در کشورهای پیشرفته، فردی که بازنشسته می‌شود می‌تواند با خیال آسوده زندگیِ خود را سر کند و برنامه‌های تفریحی داشته باشد در ایران اما بعد از بازنشستگی، خرج بیشتر می‌شود و بازنشسته مجبور است برای آنکه از پسِ هزینه‌‎های زندگی بر بیاید به سراغ شغل دیگری برود.

انصاری فرد به برنامه‌ی خود برای ایثارگران اشاره کرد و گفت: من خود ایثارگرم و سابقه‌ی خدمت در جبهه داشته‌ام و می‌دانم این گروه چه سختی‌هایی کشیده‌اند. یکی از مهم‌ترین اهدافِ من پیگیریِ گرفتنِ غرامت ۳۵ سال جنگ ایران و عراق برای خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی گفت: عراق به عنوان کشور متخاصم طبق قطعنامه ۵۹۸ موظف به پرداختِ غرامت شده اما تا کنون این موضوع به طور جدی پیگیری نشده است. مجلس باید این موضوع را از طریق وزارت خارجه و دستگاه‌های دولتی پیگیری کند. این افراد از طریق دادگاه‌های ایران و از طریق NGOها در سازمان‌های بین‌المللی پیگیری کرده‌اند اما فعلا موفق به دریافتِ غرامت نشده‌اند. دولتمردان باید به کمکِ آن‌ها بیایند و می‌توان در مجلس این موضوع را پیگیری کرد.

انصاری فرد با تاکید بر اوضاعِ بد معیشتِ حقوق‌بگیران گفت: کارگران و بازنشستگان تحت فشار هستند و مجلس باید بتواند پشتیبان قوی برای آن‌ها باشد. امیدواریم مردم با فرستادنِ نمایندگان کارگری به مجلس قدرتِ کارگران را بیشتر کنند. اگر بتوانیم گروه کارگری در مجلس تشکیل بدهیم می‌توانیم مطالبات کارگران را به طور جدی‌تری پیگیری کنیم.

این کاندیدای انتخابات مجلس دوزادهم گفت: من شرایط را همچون شرایط جنگ می‌دانم و خود را موظف به دفاع از کشور در این شرایط می‌دانم. شعار من این است: در صحنه می‌مانم و یا علی می‌گویم. عده‌ای کشور را ارثیه‌ی پدریِ خود می‌دانند و با اقداماتشان بدتر از توپ و تانک برای کشور عمل می‌کنند.

برگرفته از : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار