ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سطوح بالاتر ۴PY به شدت با بروز حمله قلبی، سکته قلبی و سایر عوارض نامطلوب قلبی در مقیاس بزرگ مرتبط است:

0

افزایش خطر سکته قلبی با مصرف زیاد ویتامین B ، پرسش‌هایی درباره تاثیر نیاسین بر کاهش کلسترول بد.

ویتامین‌ها از جمله مواد مورد نیاز برای تامین سلامت کلی هستند، اما همین ویتامین‌های مفید برای بدن در صورت مصرف بیش از حد می‌توانند عوارض جدی برای سلامت در پی داشته باشند. بر اساس نتایج جدیدترین تحقیقات مشخص شده که سطوح بیش از حد ویتامین B با افزایش خطر حمله قلبی، سکته و سایر عوارض مرتبط است.

سایت اقتصادی ایران به نقل ازهمشهری آنلاین – آرش نهاوندی: ویتامین B ۳ در اغلب غذاهایی نظیر گوشت قرمز، مرغ، ماهی، برنج قهوه‌ای، آجیل و حبوبات یافت می‌شود. در یک تعداد از کشورهای دنیا نیز غنی سازی یک سری از مواد غذایی اصلی و پایه‌ای مانند آرد، غلات و جو دوسر برای جلوگیری از کمبود مواد مغذی الزامی شده است.

افزایش خطر سکته قلبی با مصرف زیاد ویتامین B | پرسش‌هایی درباره تاثیر نیاسین بر کاهش کلسترول بد

به گزارش هلت نیوز، بر اساس مطالعه جدیدی که نتایج آن درنشریه «نیچر مدیسین» (Nature Medicine) منتشر شده ، سطوح بالای ۴PY (محصول تجزیه شده از نیاسین اضافی) ممکن است در ایجاد بیماری‌های قلبی عروقی نقش داشته باشد.

در مطالعات بالینی نشان داده شده که سطوح بالاتر ۴PY به شدت با بروز حمله قلبی، سکته قلبی و سایر عوارض نامطلوب قلبی در مقیاس بزرگ مرتبط است. این مطالعه نشان داد که افزایش ۴PY به طور مستقیم باعث التهاب عروقی می‌شود که به رگ‌های خونی آسیب می‌رساند و می‌تواند منجر به تصلب شرایین یا ضخیم شدن شریان‌ها به دلیل تجمع پلاک در پوشش داخلی شود.

دکتر هازن، رئیس علوم قلب و عروق در مؤسسه تحقیقاتی لرنر کلینیک کلیولند و نویسنده اصلی این تحقیق، در بیانیه ای گفت: این نتایج زمینه را برای توسعه رویکردهای جدید برای مقابله با اثرات سوءمصرف این ویتامین فراهم می کند.

افزایش خطر سکته قلبی با مصرف زیاد ویتامین B | پرسش‌هایی درباره تاثیر نیاسین بر کاهش کلسترول بد

علاوه بر این، یافته‌های این مطالعه ممکن است توضیح دهد که چرا نیاسین دیگر یک روش درمانی برای کاهش LDL یا کلسترول «بد» نیست.

این محقق ارشد در ادامه افزود: پس از این تحقیق مشخص شد که نیاسین اضافی باعث اثرات نامطلوب نامشخصی می‌شود که تا حدی با مزایای کاهش LDL مقابله می‌کند. معتقدیم که یافته‌های ما در این تحقیق به توضیح پارادوکس میان تاثیر درمانی نیاسین و همزمان تاثیر مخرب آن بر قلب و عروق کمک می‌کند.

این یافته‌ها می‌تواند برای توسعه مداخلات و درمان‌های جدید برای کاهش و جلوگیری از التهاب عروقی مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، مطالعات طولانی مدت بیشتری برای ارزیابی اثر افزایش مزمن سطوح ۴PY بر آترواسکلروز مورد نیاز است.

برگرفته از : https://www.hamshahrionline.ir/news/833929

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار