ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آیااینترنت هدیه دولت برای کسانی که بسته دارند فعال می‌شود؟!

0

مشاور رئیس رگولاتوری کشور درباره نحوه فعالسازی بسته اینترنت هدیه ۵ گیگابایتی دولت، توضیحاتی ارائه داد.

اوایل دی ماه سال جاری از آنجا که بحث افزایش تعرفه اینترنت موبایل بالا گرفته بود، وزیر ارتباطات وعده داد که در صورت تغییر تعرفه‌ها، پس از چند روز پیامکی مبنی بر اینترنت هدیه دولت، برای مردم ارسال می‌شود.

درباره فعالسازی بسته اینترنت هدیه دولت، که حجم آن ۵ گیگ و مدت زمان اعتبار آن تا ۱۴ فروردین اعلام شد، سوالاتی وجود داشت و یکی از آن‌ها این بود که کاربران دارای بسته های فعلی و رزرو اینترنت چه زمانی می‌توانند از اینترنت هدیه استفاده کنند و آیا این بسته برایشان فعال می‌شود.

با توجه به همین موضوع، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، پیگیر این پرسش شد علی پژوهش، مشاور رئیس و راهبر روابط عمومی رگولاتوری در پاسخ گفت: بسته هدیه ۵گیگابایت دولت بلافاصله پس از ارسال لیست متقاضیان از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتور‌های همراه، به صورت خودکار توسط اپراتور‌ها برای کاربران فعال می‌شود و نیازی به زدن کد فعالسازی یا ارسال درخواست مجدد فعالسازی توسط کاربران نیست.

او ادامه داد: چنانچه کاربران در زمان فعالسازی بسته هدیه، بسته اینترنت فعال دیگری داشته باشند، بسته‌ای که دارند بدون تغییر به صورت فعال باقی می‌ماند و تاریخ انقضای بسته‌های فعال هر کاربر است که تعیین می‌کند اولویت مصرف با کدام بسته است. یعنی هر بسته‌ای که از نظر زمانی تاریخ انقضای زودتری دارد ابتدا از حجم آن مصرف می‌شود و پس از اتمام آن بسته، از حجم دیگری مصرف می‌شود.

پژوهش تاکید کرد: لذا با توجه به اینکه بسته هدیه دولت تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تاریخ انقضا دارد، کاربرانی که امروز بسته فعال مثلا ماهانه داشته باشند ابتدا از حجم بسته ماهانه‌ آن‌ها کسر می‌شود و پس از اتمام آن، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ فرصت استفاده از حجم هدیه ۵گیگابایت را دارند.

مشاور رئیس روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: این قانون تجاری کاملا بر اساس منافع کاربران لحاظ شده است تا بتوانند حداکثر استفاده را از بسته‌های خود در زمان دوره اعتبار بسته بکنند.

همچنین یکی از اپراتورهای تلفن همراه در این باره توضیح داد: این بستهٔ هدیهٔ دولت، از نظر اولویت مصرف، مانند بستهٔ عادی در نظر گرفته می‌شود. یعنی اول بسته‌های هدیه کاربر، مصرف می‌شود و بعد هم بینِ بستهٔ دولت و بسته‌های خریداری شده توسط خودِ مشترک، بسته‌ای که تاریخ انقضای آن زودتر است ابتدا مصرف می‌شود.

برگرفته از : https://www.yjc.ir/fa/news/8642430

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار