ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

قیمت اینترنت بدون هماهنگی مجلس قابل قبول نیست!

0

سایت اقتصادی ایران: استفاده ازاینترنت درشرایط کنونی برای همگان ضرورتی انکارناپذر است واین موضوع بخوبی اثبات گردیده ونیاز به توضیح بیشتر نمی باشدو این ضرورت بیشتر دروجه اقتصادی ونیز علمی احساس می شودوافزایش نرخ خدمات آن ضربه ای بس بزرگ به اقتصاد مردم ونیز بروجه علمی خواهد بود.زیرا این موضوع واضح وآشکار است که بیشترین دانشمندان ومحققان علمی ازاقشارتهیدست جامعه بوده واگر ازامکانات اینترنتی بی بهره ویا کم بهره گردندشاهد چه فاجعه ای علمی خواهیم بودکه این چنین فاجعه ای همگان را متضرر خواهد نمود.پس اگرخواهان جامعه ای بارشد اقتصادی ونیز رشد علمی می باشیم بایستی درهرصورت ممکن زمینه های اینترنت رایگان برای همگان وبصورت مساوی فراهم گرددتا رشد اقتصادی وعلمی چشمگیری را نظاره گر باشیم.

افزایش تعرفه اینترنت کج سلیقگی دولت است،قیمت اینترنت بدون هماهنگی مجلس قابل قبول نیست.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس معتقد است افزایش تعرفه اینترنت کج سلیقگی دولت است و آشنایی کافی با اینترنت در دولت وجود ندارد.

علیرضا پاک فطرت در گفت و گو با ایلنا، گرانی قیمت اینترنت توسط دولت در این مقطع از سال امری طبیعی نیست، افزود: متاسفانه عده‌ای در پشت این داستان به بهانه تقویت اپراتورها و درست کردن زیر ساخت‌ها اقدام به افزایش قیمت اینترنت کرده‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در ادامه با بیان اینکه در شرایط فعلی دانش آموزان و دانشجویان که به دنبال کسب علم و دانش هستند از اینترنت استفاده می‌کنند، ادامه داد: دولت به جای اینکه جهت توسعه علم و پیشرفت کشور اینترنت را با قیمت کم و ناچیز در اختیار افراد و دانشجویان و … قرار دهد؛ نرخ اینترنت را افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: اگرچه پایین نگه داشتن قیمت اینترنت یکی از شعارهای مهم دولت در آستانه انتخابات بود اما افزایش و گران کردن قیمت و بسته‌های اینترنتی برای بنده به عنوان نماینده مجلس امری صحیح و قابل قبول نیست.

عضو مجمع نمایندگان فارس با اشاره به اینکه از دولت انتظار دارم که در رابطه با تصمیم افزایش قیمت اینترنت تجدید نظر کند، خاطرنشان کرد: دولت باید اقدامات مناسبی جهت اینترنت و استفاده این تکنولوژی برای مراکز علمی، فنی و حرفه‌ای و پزشکی و … انجام دهد و هزینه آن را برای این اقشار کاهش دهد.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه جهت افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی نمایندگان مجلس حتما به مسئولان مربوطه و دولت تذکر می‌دهند، تصریح کرد: در صورتی که فرصتی فراهم شود بنده به صورت کتبی و شفاهی به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات تذکر خواهم داد و بی شک این اقدام به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به اعتقاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گران کردن قیمت اینترنت بدون هماهنگی مجلس توسط دولت اقدامی قابل قبول نیست، گفت: مسئولان باید به تمام زوایا و تبعات ناشی از افزایش قیمت اینترنت توجه کنند و از این رو افزایش قیمت اینترنت می‌تواند تمام دستگاه و تجهیزات مرتبط با فناوری مانند لپ تاپ، تبلت، خدمات مراکز اینترنتی، فضای کسب و کار و …. را گران کند.

برگرفته از : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار