ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

گرانی اینترنت تاثیری همچون گرانی بنزین دارد و به افزایش قیمت کالاها و خدمات دیگر می‌انجامد:

0

افزایش نرخ اینترنت مانند گرانی بنزین است،کیفیت اینترنت در کشور خوب نیست.

به گفته یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس کیفیت اینترنت در ایران خوب نیست و افزایش قیمت این اینترنت بی‌کیفیت به نارضایتی مردم می‌انجامد.

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تلاش نمایندگان برای بازگشت قیمت اینترنت به ارقام پیشین و جلوگیری از افزایش ۳۴ درصدی قیمت‌ها اظهار کرد: روز یکشنبه ۱۰ دی نمایندگان مجلس انتقادات خود را در این زمینه به دولت اعلام کردند و تذکرات لازم را دادند.

وی تصریح کرد: کیفیت اینترنت در کشور ما خوب نیست و اگر قیمت این اینترنت بی‌کیفیت هم گران شود نارضایتی مردم را در پی دارد.

توسلی ادامه داد: مجلس به یقین این موضوع را پیگیری و از دولت بازگشت قیمت اینترنت به نرخ‌های پیشین را مطالبه خواهد کرد. گرانی اینترنت تاثیری همچون گرانی بنزین دارد و به افزایش قیمت کالاها و خدمات دیگر می‌انجامد، بسیاری کسب و کارها در بستر اینترنت فعال هستند و با گرانی اینترنت قیمت نهایی محصولات آنها افزایش خواهد یافت.

وی افزود: افزایش نیافتن قیمت اینترنت هر چند ممکن است به متضرر شدن اپراتورها بینجامد و این امر به افزایش قیمت اینترنت ضرورت بخشد، اما مساله این است که در آستانه دهه مبارکه فجر و همچنین در آستانه انتخابات مجلس نه زمان مناسبی برای افزایش قیمت اینترنت است و نه رقمی که بر قیمت اینترنت افزوده شده موجه است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ همچنین خاطرنشان کرد: امروز دانش‌آموزانی داریم که در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور با اینترنت آموزش می‌بینند، افزایش بی‌رویه قیمت اینترنت بر کیفیت زندگی و آموزش چنین اقشاری تاثیر منفی می‌گذارد زیرا همه مردم کشور از توان یکسان برای پرداخت هزینه‌های دسترسی به شبکه اینترنت برخوردار نیستند.

برگرفته از : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار