ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چه سهام هایی از کدام وزارتخانه ها برای اعطای سهام عدالت اختصاص یابد، مورد توافق وزارت خانه های مربوطه قرار نگرفته است:

0

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام عدالت به جاماندگان؛

وزیر اقتصاد درباره آخرین جزییات اعطای سهام عدالت به جاماندگان، گفت: آیین نامه پرداخت به ذینفعان و جمعیت تحت پوشش آماده است و به محض توافق با وزارت خانه‌ها، اجرایی می شود.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، احسان خاندوزی در مراسم رونمایی از پرداخت تسهیلات بدون کارمزد، اظهار کرد: استفاده از سامانه الکترونیکی توثیق، پرداخت تسهیلات خرد و قرض‌الحسنه از مهمترین اهداف برای دستیابی مردم به خدمات مالی با هزینه پایین است.

وی با اشاره به تغییر فرایند اخذ کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه گفت: این مصوبه شورای پول و اعتبار در شهریورماه صادر شد تا بانک‌ها بتوانند در کارمزد پایین تر با یکدیگر رقابت کنند.

وزیر اقتصاد به تصویب و اصلاح اساسنامه بانکهای قرض‌الحسنه هم اشاره کرد و افزود: اینها ثمره تمرکز ما در دو سال گذشته بر تسهیلات و شمول مالی است. سهم منابع بانک‌های قرض‌الحسنه پیش از این ۲ درصد بود ولی این نسبت به ۴ درصد رسیده است.

خاندوزی گفت: مسیر کاهش کارمزد و تسهیلات بدون کارمزد به سرعت در حال توسعه است و بانک مهر ایران هم تا پایان اذر وارد این فرایند می شود. این بانک هم به بیش از سه میلیون متقاضی در سال تسهیلات پرداخت می کند؛ میزان تسهیلات پرداختی در این بانک هم افزایش بیش از ۹۰ درصدی داشته است.

وزیر اقتصاد با تاکید بر توسعه بانکداری قرض‌الحسنه تصریح کرد: امیدوارم دوستان کمک کنند اساسا پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خرد را از سقف کنترل ترازنامه بانک‌ها خارج کنند تا آمار تسهیلات پرداختی افزایش یابد.

خاندوزی درباره آخرین جزییات اعطای سهام عدالت به جاماندگان گفت: اینکه چه سهام هایی از کدام وزارتخانه ها برای اعطای سهام عدالت اختصاص یابد، مورد توافق وزارت خانه های مربوطه قرار نگرفته است.

وی با تاکید براینکه منتظریم وزارت‌خانه‌ها سهام خودشان را اعلام کنند، بیان کرد: آیین نامه پرداخت به ذینفعان و جمعیت تحت پوشش آماده است و به محض توافق با وزارت خانه‌ها، اجرایی می شود.

برگرفته از : https://www.hamshahrionline.ir/news/810661

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار