ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تکلیف کارگران و بازنشستگان که خودشان سهم درمان می‌پردازند چه می‌شود؟

0

پرداخت یارانه دارو به بیماران،تکلیف کارگران و بازنشستگان چه می‌شود؟

برخی از صحبت‌های مسئولان حوزه دارو و درمان در ارتباط با پرداخت یارانه دارو به مصرف‌کنندگان، ابهامات و سوالات بسیاری به وجود آورده است.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل ازتجارت‌نیوز، علی عسگری (سرپرست سازمان هدفمندسازی یارانه ها در برنامه صف اول تلویزیون) گفت: قرار است از مهرماه یارانه دارو به جای نهاد‌های بیمه گر به مصرف کننده نهایی اختصاص پیدا کند، چراکه گلایه زیادی شده که مبلغ یارانه دارو با تاخیر و یا کم به دست افراد می‌رسد.

او افزود: یارانه معیشتی را از تخصیصی که از منابع فروش فرآورده‌های نفتی، مشتقات صادراتی نفت و فروش گاز به  ما می شود پرداخت می‌کنیم.

پرداخت یارانه دارو به مصرف‌کننده‌ی نهایی در حالی که کارگران نه/ بیست و هفتم از حق بیمه سی درصدی خود را برای درمان در صندوق درمان تامین اجتماعی پس‌انداز می‌کنند و هیچ زمان از دارو و درمان رایگان بهره‌ای ندارند، جای نگرانی دارد.

مروتی بازنشسته‌ی کارگری در این رابطه می‌گوید: داروهای پرمصرف را از شمول بیمه خارج کرده‌اند؛ درمان در تمام مراکز درمانی کشور پولی شده، حالا چطور قرار است یارانه دارو را به مصرف‌کننده بدهند؟ تکلیف کارگران و بازنشستگان که خودشان سهم درمان می‌پردازند چه می‌شود؟ از ما ماهانه پول می‌گیرند ولی قانون الزام و درمان رایگان را اجرا نمی‌کنند!

به گفته‌ی وی، این شعارها، بیشتر تبلیغاتی است درغیر این‌صورت به دنبال پایین آوردن هزینه‌های دارویی مردم، نزدیک چهل دارو را از شمول بیمه‌ها خارج نمی‌کردند!

منبع: ایلنا

برگرفته از : https://tejaratnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار