ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چطور اتفاقات را رقم بزنیم و موفقیت جذب کنیم؟

0

در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                    ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

چرا برخی از افراد ظاهرا در رسیدن به موفقیت بهتر از دیگران هستند؟ پاسخ به این سؤال به شما کمک می کند تا توانایی و شانس خود را برای به وقوع پیوستن چیزها افزایش دهید. به عنوان مثال، می‌دانید که اهمال کاری معمولا شما را به جایی که باید بروید نمی رساند، اما به نظر می رسد که نمی توانید از آن اجتناب کنید. علت اصلی به تعویق انداختن کار چیست و چرا همیشه مهم ترین وظایف خود را به تعویق می اندازید؟ آیا می تواند ترس از شکست باشد یا عدم اطمینان از نتایج کارتان؟

علاوه بر خواندن روزانه متن انگیزشی، آشنایی با خصوصیات افرادی که اتفاقات مورد نظرشان را رقم می زنند، شما را قادر می سازد تا هر کاری را انجام دهید و در زندگی خود به جلو حرکت کنید.

ویژگی های افرادی که خودشان اتفاقات را رقم می زنند:

در اینجا برخی از ویژگی‌ های مشترک افرادی که باعث وقوع اتفاقات دلخواه خود می‌ شوند، آورده شده است.
اگر به دنبال دستیابی به اهداف خود و پیشروی در زندگی هستید، سعی کنید برخی از این ویژگی ها را پرورش دهید تا شانس خود را برای موفقیت افزایش دهید.

آن ها می روند و به دست می آورند.

آنها به «هرچه بادا باد» اعتقاد ندارند. آن ها فال روزانه امروز را به عنوان سرگرمی می خوانند اما این افراد اهل سفر و پیشرو هستند. آن ها معتقدند که اگر قرار است اتفاق مهمی رخ دهد، باید خودشان آن را محقق کنند.
این افراد همچنین تمایل زیادی به توانایی های خود دارند. آن ها غیرممکن ها را نمی بینند و تا زمانی که وظایف خود را به پایان نرسانند هرگز تسلیم نمی شوند.
این افراد عزت نفس بالایی دارند و برای نشان دادن برتری خود نیازی به تایید دیگران ندارند.

همیشه بیشتر از بقیه تلاش می کنند.

آن ها از شکست نمی ترسند. شکست را به عنوان یک فرآیند یادگیری می بینند و برای تحقق اهداف خود هر کاری که لازم است انجام می دهند.
به عنوان مثال، اگر برای کسب مهارت های بهره وری مجبور به گذراندن دوره های آنلاین باشند، تا زمانی که آن مهارت ها را کسب نکنند، مصمم خواهند ماند.

بیشتر از اینکه حرف بزنند، عمل می کنند.

در حالی که دیگران وقت خود را با صحبت در مورد رویاهای خود تلف می کنند، این افراد با تعهدی قوی روی وظایف خود کار می کنند.
هنگامی که فهمیدید از زندگی چه می خواهید، وظیفه بعدی این است که خود را متعهد به عمل به آن ها کنید.

از زمان شان هوشمندانه استفاده می کنند.

آن ها فعال هستند و انجام کارهای مهم را به فردا موکول نمی کنند. آن ها می‌دانند که به تعویق انداختن، فرصت ها را از هر کسی می‌ گیرد.
هر دقیقه برای این افراد مهم است. اجازه نمی دهند شرایط به آن ها دیکته کند که چگونه زندگی کنند. آن ها برای زمان خود برنامه ریزی می کنند.

فرصت ها را می سازند.

این افراد منتظر فرصت‌ نمی مانند. بلکه فرصت را ایجاد می کنند. آن ها حد و مرزی را تعیین می کنند و اجازه نمی دهند چیزی مانع از درخواست کمک آن ها شود.

مصمم هستند.

آن ها هرگز تسلیم نمی شوند، حتی زمانی که با موانع روبرو می شوند. درک می کنند که باید چه کاری انجام دهند تا در هنگام سقوط دوباره از جا بلند شوند. وقتی شکست می خورند، از اشتباهات خود درس می گیرند و ادامه می دهند.

کوشا هستند.

برای موفقیت در هر پروژه ای به ثبات نیاز است. این افراد وظایف خود را با پشتکار انجام می دهند. آن ها حوصله کارهای روتین را ندارند. می‌دانند که بهترین زمان برای قوی ماندن، زمانی است که با تمام وجود دوست دارند تسلیم شوند.

همیشه به ماموریت زندگی خود فکر می کنند.

این افراد، اهمیت داشتن ماموریت زندگی را درک می کنند. آن ها همچنین می‌دانند که چگونه اهداف و استراتژی های خود را برای رسیدن به آن ماموریت هماهنگ کنند.

تمام عمر یک رویاپرداز هستند.

آن ها هرگز به سطح فعلی موفقیت خود قانع نیستند. همواره به دنبال راه هایی برای بهبود دستاوردهای خود هستند. آن ها بدون توجه به سن شان، مرزهای جدیدی را دنبال می کنند.

روی توسعه فردی سرمایه گذاری می کنند.

این افراد مدام خود را ارزیابی می کنند و به دنبال ابزاری برای بهتر شدن هستند. این نگرش چیزی است که برای جذب موفقیت و حفظ رویاها و اهداف خود به آن نیاز دارید.

اهداف هوشمندانه انتخاب می کنند.

آن ها اهل آرزو کردن نیستند. اهداف و ضرب الاجل های واقعی برای خود تعیین می کنند تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. آن ها اهداف خود را یکی پس از دیگری دنبال می کنند.

با ترس هایشان روبرو می شوند.

آن ها احساس ترس را انکار نمی کنند، اما اجازه نمی دهند که این احساس مانع از وقوع اتفاقات شود. اگر آنچه را که لازم است نداشته باشند، به کسانی که می توانند کمک شان کنند، برون سپاری می کنند.

تمرکز می کنند.

آن ها اجازه نمی دهند حواس پرتی ها تحقق اهداف شان را به خطر بیاندازد. این افراد مانند لیزر روی اهداف خود تمرکز می کنند.
اگر هر یک از این ویژگی‌ ها را در خودتان می بینید، پس آنچه را که برای تحقق اتفاقات نیاز است، در اختیار دارید.
اما اگر از خود می‌پرسید: «چگونه می‌ توانم اتفاقات دلخواهم را رقم بزنم؟»، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  1. از متد پومودورو استفاده کنید.

    فرانچسکو سیریلو تکنیک پومودورو (Pomodoro) را در دهه ۸۰ ایجاد کرد و یکی از ابزارهای قابل توجه برای مدیریت زمان باقی مانده است.
    روش پومودورو شما را قادر می سازد تا ذهن و انرژی خود را بر روی یک فعالیت خاص برای یک دوره خاص متمرکز کنید.
    به عنوان مثال، می توانید به مدت ۲۵ دقیقه تمرکز کنید و سپس قبل از از سرگیری کار بعدی، ۵ دقیقه استراحت کنید.

  2. ایجاد لیست انجام کارها

    تهیه فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید به شما این امکان را می دهد که ذهن خود را آزاد کرده و سازنده باشید.
    می‌ توانید در حالی که مهم‌ ترین وظایف را برای هر روز تعیین می‌ کنید، فهرستی از کارهای هفتگی ایجاد کنید.

  3. انتخاب اولویت ها

    هر شب قبل از رفتن به رختخواب، تصمیم بگیرید که قرار است فردا روی چه چیزی کار کنید. تعیین اولویت های خود از قبل، مغز شما را قادر می سازد تا برای آنچه در پیش است آماده شود.

  4. ایجاد سیستم پاداش

    هنگامی که به نقطه عطفی دست یافتید، با چیزی که از آن لذت می برید به خودتان پاداش دهید. این می تواند به سادگی تماشای یک فیلم یا بازی مورد علاقه تان باشد.

  5. پشتکار داشتن

    برای وقوع هر اتفاقی، به پشتکار نیاز است. تمام تلاش خود را برای تحقق بخشیدن به اهداف خود یا تکمیل وظایف موجود در فهرست کارهای خود، صرف نظر از هر گونه چالش، انجام دهید.

  6. به حداقل رساندن حواس پرتی ها

    عوامل اصلی حواس پرتی شما چیست؟ این می تواند تلفن همراه، تلویزیون، ایمیل یا اینستاگرام شما باشد.
    برای افزایش آگاهی خود، از چیزها یا فعالیت های کم اهمیت که معمولا چشمان شما را از اهداف تان دور می کند، اجتناب کنید.

  7. تمرکز لیزری

    هنگامی که ذهن خود را روی یک کار متمرکز کردید، به هیچ وجه تمرکز خود را از دست ندهید.
    منحرف شدن افکارتان می تواند رسیدن شما به نتیجه را به تاخیر بیاندازد.

  8. کمک به دیگران

    ما با بالا بردن دیگران بالا می‌ رویم. نیازی را پیدا کنید و آن را برآورده کنید. یک عمل سخاوتمندانه می تواند منابع مفیدی را در اختیار شما قرار دهد و شما را قادر سازد یک شبکه اجتماعی قدرتمند بسازید.

  9. ارزش قائل شدن برای زمان

    اگر قبل از تمام شدن وقت کاری خود احساس ناامیدی و خستگی می کنید، وقت آن رسیده است که نحوه گذراندن وقت خود را ارزیابی کنید.

اطمینان حاصل کنید که دقایق شما در فعالیت های بیهوده تلف نمی شود. هر دقیقه باید برای دستیابی به اهداف تان حساب شود.

منبع: www.lifehack.org

برگرفته از : https://www.asianews.ir/fa/newsagency/15549

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار