ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تداوم تورم تعداد بیشتری از مردم انگلیس را با ناامنی غذایی مواجه کرده و اکنون میلیون‌ها نفر در این کشور با گرسنگی روبرو هستند:

0

جولان تورم و گرسنگی در انگلیس.

خانوارهای بریتانیایی با سنگین ترین فشار بر استانداردهای زندگی از زمان شروع ثبت رکوردها در دهه ۱۹۵۰ مواجه هستند؛ تداوم تورم تعداد بیشتری از مردم انگلیس را با ناامنی غذایی مواجه کرده و اکنون میلیون‌ها نفر در این کشور با گرسنگی روبرو هستند.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از  تحریریه، بر اساس تحقیقات موسسه خیریه بانک مواد غذایی Trussell Trust از هر هفت نفر در انگلیس یک نفر در سال گذشته به دلیل کمبود پول با گرسنگی مواجه شد.

نظرسنجی فوق نشان داد که این میزان برابر با ۱۱٫۳ میلیون نفر از کل شهروندان انگلستان است که بیش از دو برابر جمعیت اسکاتلند می باشد.

اقلیت‌های قومی، افراد معلول و نیازمندان به مراقبت ها از جمله افرادی بودند که بیشترین آسیب را دیدند، و محققان ناامنی غذایی را به بحران هزینه زندگی در انگلستان مرتبط می‌دانند و هیچ نشانه‌ای از بهبود اوضاع در آینده را هم نشان نمی‌دهد.

Trussell Trust بیش از ۱۲۰۰ بانک مواد غذایی را در شبکه سراسری خود اداره می کند که حدود دو سوم کل بانک های غذایی این کشور راتشکیل می دهد. این موسسه خیریه اعلام کرد که رکورد ۳ میلیون بسته غذایی را در سال منتهی به مارس ارائه کرده است که افزایش ۳۷ درصدی نسبت به دوره قبل و جهش بیش از دو برابر میزان تحویل پنج سال پیش را نشان می دهد. این سازمان افزود که آخرین یافته ها از میزان فقر و نیاز در این کشور غربی، تنها نوک کوه یخ است.

حدود ۷ درصد از جمعیت انگلیس در سال منتهی به اواسط سال ۲۰۲۲ از حمایت غذایی خیریه برخوردار بودند. این در حالی است که ۷۱ درصد از افرادی که با کمبود مواد غذایی مواجه بودند اعلام کردند که هنوز به چنین حمایتی دسترسی نداشته اند.

جولان تورم و گرسنگی در انگلیس

زمانی که مردم در یکی از ثروتمندترین اقتصادهای جهان بدون اقلام ضروری زندگی می کنند، بانک های مواد غذایی راه حل مناسبی نیستند. «اما ریوی» مدیر اجرایی Trussell Trust، می گوید: ما به یک سیستم تامین اجتماعی نیاز داریم که حفاظت و منزلت را برای مردم فراهم کند تا خودشان قادر شوند تا نیازمندی های خود همچون غذا و صورت حساب ها را پوشش دهند.

خانوارهای بریتانیایی با بزرگترین فشار دو ساله در استانداردهای زندگی از زمان شروع رکوردها در دهه ۱۹۵۰ مواجه هستند، زیرا تورم مارپیچی باعث کاهش رشد دستمزد کارگران تقریباً در تمام بخش‌های اقتصاد شده است.

این گزارش تصریح دارد: این مسیر صعودی ثابت نشان می‌دهد که ضعف‌های ساختار تأمین اجتماعی است که احتیاج به بانک غذا را افزایش می‌دهد، نه فقط بحران همه‌گیری یا هزینه‌های زندگی.

بر اساس آخرین داده های رسمی، تورم مواد غذایی در ششمین اقتصاد بزرگ جهان در ماه می ۱۸٫۳ درصد و در ژوئن ۱۴٫۶ درصد بود.

با وجود تلاش‌های دولت لندن برای مهار تورم، رشد قیمت مصرف‌کننده در این کشور همچنان بالاست و مقامات و اتحادیه‌های کارگری سوپرمارکت‌ها را به دامن زدن به تورم و سودجویی به ضرر مصرف‌کنندگان متهم می‌کنند.

منبع : https://www.tahririeh.com/news/26267

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار