ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

شبیخون به منابع سازمان تامین اجتماعی با طلاق صوری:

0
اگر نیاز است مجلس قانون گذاری کند.اگر نیاز است مسئولان تامین اجتماعی بخشنامه ای در این خصوص صادر کنند چرا که مبلغ پرداختی در این زمینه عدد کوچکی نیست و بیانگر نشتی در سازمان تامین اجتماعی است.

در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                      ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران  طلاق های صوری را باعث برداشت غیر حق از سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: این طلاق ها در حقیقت شبیخون زدن به منابع کارگران و بازنشستگان در تامین اجتماعی است.
ناصر ملک‌نژاد در گفتگو با خبرنگار عصر خبر افزود:  سالها پیش در زمان حضور مرحوم فرهادی در هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران و فعالیت های وی و پیگیری های سایر اعضای کانون توانستیم برای دختران مطلقه بیمه شده متوفی اقدام به دریافت سهم مستمری وی از حقوق بیمه شده متوفی کنیم.
وی گفت: در قدم دفترچه درمانی دختران مطلقه برقرار شده و بعد توانستیم حقوق این افراد را مطالبه و محقق کنیم.
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: جای تاسف است که این قانون به محلی برای سوء استفاده برخی تبدیل شده است.
او گفت: مدیر کل اسبق فنی و مستمری سازمان تامین اجتماعی در گذشته طی اظهارتی گفته بود تا سال ۱۳۹۴ حدود ۶ هزار طلاق صوری در کشور شناسایی شده که این عدد بیانگر حجم تخلف و ضرر وارده به سازمان تامین اجتماعی است.
ملک‌نژاد با انتقاد از ضعف بازرسی و کاهش انگیزه شعب تامین اجتماعی در بررسی طلاق ها و پرداخت سهم دختران مطلقه از مستمری ها گفت: از مسئولان ارشد تامین اجتماعی از جمله مدیر عامل و معاون بیمه ای وی درخواست دارم راهکاری اندیشه شود تا منابع سازمان به یغما نرود.
وی گفت: اگر نیاز است مجلس قانون گذاری کند.اگر نیاز است مسئولان تامین اجتماعی بخشنامه ای در این خصوص صادر کنند چرا که مبلغ پرداختی در این زمینه عدد کوچکی نیست و بیانگر نشتی در سازمان تامین اجتماعی است.
این فعال بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: باید رسیدگی و حساسیت به حفظ منابع سازمان تامین اجتماعی در دستور کار روسای شعب تامین اجتماعی قرار گیرد چرا که شعب هستند که در خط مقدم امور بیمه ای سازمان فعال هستند.
منبع: http://www.asrkhabar.com/fa/news/241468

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار