ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد چه پوشش هایی دارد؟

0

باید این واقعیت را پذیرفت که بدون داشتن بیمه‌نامه‌های درمان تکمیلی نمی‌توانیم به این راحتی‌ها از پس پرداخت هزینه‌های دارو و درمان برآییم. در واقع، خرید بیمه درمان تکمیلی مانند این است که در یک مسیر میان‌بر برای پرداخت هزینه‌های مربوط به خدمات درمانی قدم بگذاریم. چرا که بیمه درمان تکمیلی هم سهم زیادی از پرداخت هزینه‌های درمان را برعهده می‌گیرد و هم این امکان را در اختیارمان قرار می‌دهد تا به هر مرکز درمانی و بیمارستانی که تمایل داریم، مراجعه کنیم؛ فارغ از آن‌که آن مرکز درمانی با شرکت بیمه قرارداد همکاری مستقیم داشته باشد یا نداشته باشد.

تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

سایت اقتصادی ایران به اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

انتخاب شرکت بیمه‌ای که پوشش‌های درمان تکمیلی را از آن دریافت می‌کنید، بسیار مهم است. سقف تعهدات، تنوع پوشش‌ها و پرداخت به‌موقع خسارت از مهم‌ترین عواملی‌ست که باید به آن توجه شود. به همین بهانه و برای آشنایی بیشتر با بیمه‌نامه‌های درمان تکمیلی، این‌بار در بلاگ بیمه‌شو سراغ بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد می‌رویم تا از پوشش‌ها و طرح‌های آن بخوانیم. پس اگر بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد یکی از گزینه‌های شما برای خرید بیمه‌نامه‌ی درمان تکمیلی‌ست، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی شرکت بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه‌ی داخلی از بهمن‌ماه ۱۳۸۵ و با سرمایه‌ی اولیه‌ی ۴۵۰ میلیارد ریال فعالیتش را در صنعت بیمه‌ی ایران آغاز کرده است. بیمه پاسارگاد در کنار بیمه‌های بازرگانی، در زمینه‌ی بیمه‌ی اتکایی هم از طرف بیمه مرکزی مجاز به فعالیت شناخته شده است و هر سال مجوز اتکایی آن تمدید شده است. چشم‌انداز شرکت بیمه پاسارگاد دستیابی به حداکثر سهم بازار در بین شرکت‌های بیمه‌ی خصوصی تا سال ۱۴۰۴ است. سطح یک توانگری مالی بیمه پاسارگاد یکی دیگر از نقاط عطف این مجموعه به حساب می‌آید.

بیمه‌های عمر، درمان، اموال، مسئولیت، آتش‌سوزی، باربری، مهندسی، حوادث، اتومبیل و ریسک‌های متنوع از خدمات بیمه‌ای پاسارگاد است. شرکت بیمه پاسارگاد با داشتن ۸۸ شعبه و نزدیک به ۱۸۰۰ نمایندگی در سراسر کشور اقدام به صدور بیمه‌نامه می‌کند.

 

بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد چیست؟

بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد

بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد برای جبران آن بخشی از هزینه‌های خدمات درمان طراحی شده است که تحت‌پوشش حمایت‌های بیمه‌گر پایه مانند بیمه تامین اجتماعی یا بیمه سلامت ایرانیان قرار نمی‌گیرد. از طرف دیگر، فرانشیز یا همان سهم پرداخت بیمه‌گذار در پوشش‌های بیمه درمان پایه بسیار زیاد است و بیمه‌نامه‌های پایه‌ی درمان تنها پرداخت چیزی در حدود سی‌درصد از هزینه‌های درمان را برعهده می‌گیرند.

اما به کمک بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد می‌توان هم به پوشش‌های گسترده و متنوع درمانی دسترسی داشت و هم در بهترین مراکز و بیمارستان‌های کشور از این خدمات استفاده کرد. نکته‌ی مهمی که باید درباره‌ی بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد بدانید آن است که در حال حاضر این بیمه‌نامه فقط به شکل گروهی صادر می‌شود. به این معنا که بیمه‌شدگان باید در قالب گروه‌های مشخص که تعداد اعضایشان از ۵۰ نفر بیشتر است به نمایندگی بیمه پاسارگاد معرفی شوند. بنابراین موسسه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی می‌توانند اعضای پرسنل شرکت‌شان را تحت‌پوشش یکی از طرح‌های درمانی بیمه تکمیلی پاسارگاد درآورند.

انواع پوشش های بیمه تکمیلی پاسارگاد

از آن‌جایی که بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد از انواع بیمه‌نامه‌های گروهی‌ست؛ تمام جزئیات و پوشش‌های بیمه‌نامه براساس توافق بین کارفرما و شرکت بیمه تعیین می‌شود. اما طبق یک قاعده‌ی کلی می‌توانیم بگوییم که هرچه تعداد اعضای گروه بیمه‌شدگان بیشتر باشد، مزایا و سقف تعهدات بیمه‌نامه نیز بیشتر خواهد بود.

در ادامه، مهم‌ترین پوشش‌های بیمه تکمیلی پاسارگاد را با هم مرور می‌کنیم:

  • جبران هزینه‌های بیمارستانی و عمل‌های جراحی‌ خاص مانند عمل قلب باز که با جراحی‌های ساده (مانند جراحی آپاندیس) متفاوت است. به همین دلیل ممکن است هزینه‌ی این نوع از جراحی‌ها با پرداخت حق‌بیمه‌ی بیشتر امکان‌پذیر باشد.
  • پوشش هزینه‎‌های بستری و زایمان بانوان
  • پوشش پاراکلینیکی مانند جبران هزینه‌های آزمایش‌ها، سونوگرافی، سی‌تی‌اسکن ، ام ‌آر آی و تست ورزش
  • پوشش هزینه‌های عمل‌های جراحی سرپایی مانند انواع شکستگی‌ها، بخیه، ختنه و رادیوتراپی
  • پوشش عارضه‌های مربوط به ناحیه‌ی چشم و بینایی مانند درمان عیوب انکساری چشم‌ها، البته به شرط آن‌که نمره‌ی چشم فرد از سه دیوپتر بیشتر باشد.
  • جبران هزینه‌های آمبولانس به شرط بستری شدن فرد بیمار
  • پوشش هزینه‌های ویزیت پزشک، بستری در بیمارستان و تهیه‌ی داروها
  • پوشش هزینه‌های مربوط به دندان‌پزشکی

نکات مهم درباره بیمه تکمیلی پاسارگاد

بیمه تکمیلی پاسارگاد

دوره انتظار بیمه درمان تکمیلی پاسارگاد چقدر است؟

یکی از مسائلی که قبل از خرید بیمه تکمیلی پاسارگاد باید به آن توجه داشت، دوره انتظار پوشش‌های مختلف بیمه‌نامه است. منظور از دوره انتظار، مدت زمانی‌ست که پس از گذشت آن دوره بیمه‌گذار مجاز به استفاده از پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی خواهد بود. دوره انتظار برای پوشش‌های مختلف بیمه درمان تکمیلی متفاوت است.

به عنوان نمونه دوره انتظار برای پوشش زایمان، نُه ماه و برای عمل‌های جراحی، سه ماه در نظر گرفته شده است. البته جزئیات مربوط به دوره انتظار حتما در بیمه‌نامه درج خواهد شد و هرچه تعداد اعضا در گروه‌های بیمه بالاتر باشد، سخت‌گیری‌های کمتری در رابطه با دوره انتظار وجود خواهد داشت. به عنوان مثال برای گروه‌های پانصد تا هزار نفر، دوره‌ی انتظار برای پوشش زایمان شش ماه در نظر شده است و برای گروه‌های بیشتر از هزار نفر، دوره‌ی انتظار زایمان وجود نخواهد داشت.

دریافت خسارت از بیمه تکمیلی پاسارگاد

دریافت خسارت از بیمه

دو روش متمایز برای دریافت خسارت از محل بیمه تکمیلی پاسارگاد وجود دارد که بیمه‌گذار می‌تواند با در نظر گرفتن شرایط خود به یکی از این روش‌ها اقدام کند.

مراجعه بیمه گذار به یکی از مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه پاسارگاد

در صورت مراجعه‌ی فرد به یکی از مراکز طرف قرارداد با بیمه پاسارگاد، نیازی به پرداخت هزینه‌ی کامل درمانی نیست و فرد تنها باید سهم فرانشیز خود را پرداخت کند.

مراجعه بیمه گذار به مرکزی غیر از مراکز طرف قرارداد با بیمه پاسارگاد

در صورتی‌ که بیمه‌گذار به مرکزی غیر از مراکز طرف قرارداد با بیمه پاسارگاد مراجعه کند، ابتدا باید تمام هزینه‌های درمان را خودش پرداخت کند و در ادامه با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد و ارائه‌ی فاکتورهای بیمارستانی و مدارک لازم، هزینه‌ی پرداختی خود را با کسر فرانشیز دریافت کند.

مراحل اعلام بستری شدن فرد در بیمارستان به بیمه پاسارگاد

در صورت بستری شدن فرد در بیمارستان، برای برخورداری از پوشش‌های بیمه پاسارگاد لازم است تا با نمایندگی بیمه تماس بگیرد و اطلاعاتش را اعلام کند. این اطلاعات عبارت است از:

  • نام و نام خانوادگی فرد متقاضی دریافت خدمات بیمه درمانی پاسارگاد
  • نام شرکت درخواست‌کننده
  • شماره قرارداد بیمه
  • نوع خدمات درخواست‌شده
  • نام پزشک معالج
  • نام بیمارستان
  • تاریخ بستری
  • شماره تماس

در ادامه، فرد باید گواهی پزشکی تعیین‌کننده‌ی علت بستری را به نمایندگی بیمه ارسال کند تا پرونده‌ی خسارت تشکیل و بررسی شود. بعد از آن‌که اطلاعات فرد دریافت شد و جزئیات روند بستری شدن با پوشش‌های بیمه تکمیلی تطبیق داده شد؛ بیمه پاسارگاد معرفی‌نامه را برای بیمارستان ارسال می‌کند. البته به‌ شرطی که محل بستری فرد متقاضی در یکی از بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه پاسارگاد باشد.

در صورتی‌ که فرد در یکی از بیمارستان‌های غیرطرف قرارداد با بیمه پاسارگاد بستری شود، باید پس از تسویه با بیمارستان و ترخیص شدن، تمام مدارک بیمارستانی را همراه با گواهی پزشک به نمایندگی بیمه ارسال کند تا هزینه‌های درمان با کسر فرانشیز به او پرداخت شود.

برگرفته از : https://bimesho.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار