ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

استعلام بیمه تکمیل درمان بیمه عمر پاسارگاد:

0

به منظور دسترسی نمایندگان و اطلاع از وضعیت بیمه تکمیل درمان همراه بیمه عمر و ارائه گزارش به بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه در پنل کاربری نمایندگان امکان “گزارش بیمه درمان بیمه شدگان عمر” توسط واحد محترم آی تی ایجاد گردید.

تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

سایت اقتصادی ایران به اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

پیوست شماره ۳۵
دستورالعمل نحوه استفاده از استعلام پوشش درمان تکمیلی بیمه شدگان عمر و تامین آتیه

  • نحوه استفاده از گزارش بیمه تکمیل درمان بیمه عمر پاسارگاد به شرح ذیل می باشد:

۱- در ابتدا کاربر وارد لینک آمار و گزارشات بیمه نامه های عمر و تامین آتیه شده و کد کاربری و رمز ورود خود را وارد می نماید. (مطابق تصویرشماره ۱)

استعلام بیمه تکمیل درمان بیمه عمر

(تصویر شماره ۱)


۲- پس از ورود ، از قسمت گزارشات،“گزارش بیمه درمان بیمه شدگان عمر و تامین آتیه“ را انتخاب نمائید.

استعلام بیمه تکمیل درمان بیمه عمر

(تصویرشماره ۲)


۳- پس از انتخاب قسمت “گزارش بیمه درمان بیمه شدگان عمر و تأمین آتیه“ صفحه مورد نظر مطابق (تصویرشماره ۳)

جهت استعلام پوشش درمان تکمیلی بیمه عمر قابل مشاهده می باشد.

 

(تصویر شماره ۳)


۴- استعلام با استفاده از شماره بیمه نامه و یا کد ملی بیمه شده امکان پذیر می باشد؛ بدین منظور کاربر می تواند با وارد نمودن شماره بیمه نامه و انتخاب قسمت “گزارش بیمه نامه” و یا وارد نمودن کد ملی بیمه شده و انتخاب قسمت “جستجو کد ملی”،آخرین وضعیت پوشش درمان تکمیلی بیمه شده را مشاهده نماید. (مطابق تصاویر ۴ و ۵)

(تصویر شماره ۴)


(تصویر شماره ۵)


۵- پس از انتخاب شماره بیمه نامه و یا کد ملی بیمه شده، در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح و بیمه شده مشمول پوشش بیمه درمان تکمیلی باشد صفحه گزارشی مطابق (تصویر ۶) قابل مشاهده می باشد.

(تصویر شماره ۶)


توضیحات :

۱- گروه: منظور از گروه، طبقه تعیین شده در دستورالعمل جهت استفاده از پوشش درمان تکمیلی می باشد.
۲- میزان تعهد بستری در بیمارستان: میزان مبلغی است که بیمه شده می تواند جهت بستری در بیمارستان و هم چنین موارد تعیین شده طبق دستورالعمل استفاده نماید.
۳- دوره تعهد: منظور از دوره تعهد، زمان آغاز پوشش درمان تکمیلی می باشد.

۶- در صورتی که اندوخته ریاضی بیمه نامه به حد نصاب لازم رسیده باشد اما اطلاعات بیمه شده همچون نام و نام خانوادگی، کد ملی و … در سیستم صدور به اشتباه ثبت شده باشد سیستم گزارشات مطابق تصویر شماره ۷ پیامی را منتشر می نماید.

تبصره ۱: مدت زمان اصلاح اطلاعات در فرآیند استعلام گزارش درمان تکمیلی، از زمان ارائه مدارک درخواستی، حداکثر ۳۰ روز کاری بوده و پس از آن بیمه شده از زمان به حد نصاب رسیدن اندوخته ریاضی، دارای پوشش فعال می باشد.
تبصره ۲: در مدت زمانی که بیمه شده به دلیل ثبت کد ملی اشتباه، امکان استفاده از پوشش را ندارد، اگر دچار هزینه پزشکی شود می تواند از طریق مکاتبه با نماینده و شعبه صادر کننده بیمه نامه مدارک پزشکی خود را از طریق سامانه یکپارچه جهت استفاده از پوشش درمان تکمیلی برای مدیریت بیمه های عمر و تأمین آتیه ارسال نماید.

(تصویر شماره ۷)


۷- در صورتی که بیمه شده بیش از یک بیمه نامه داشته باشد، اندوخته ریاضی بیمه نامه ها تجمیع شده و جهت اعلام به شرکت خدمات کمک رسان ایران(SOS) ، شماره بیمه نامه ای که بالاترین میزان ذخیره ریاضی را دارا باشد ارسال می گردد.  (مطابق تصویر ۸)

استعلام بیمه تکمیل درمان بیمه عمر

(تصویر شماره ۸)


۸- در صورتی که اندوخته ریاضی بیمه نامه ای به حد نصاب نرسیده باشد، در زمان استعلام با شماره بیمه نامه و یا کد ملی بیمه شده، پیامی مطابق (تصویرشماره ۹) قابل مشاهده می باشد. (برای این بیمه نامه / کد ملی اطلاعاتی یافت نشد)

(تصویرشماره ۹)


۹- در بیمه نامه های طرح خانواده عمر و تأمین آتیه همانند بیمه نامه های انفرادی، استعلام مطابق تصویر شماره ۱۰ از طریق شماره بیمه نامه و یا کد ملی معتبر بیمه شدگان صورت می گیرد؛ لازم به ذکر است با توجه به ماهیت بیمه نامه های طرح خانواده در صورتی که کاربر، کد ملی هر یک از بیمه شدگان را در قسمت استعلام وارد نماید جدول استعلام مطابق تصویر شماره ۱۱ قابل مشاهده و ذخیره می باشد.

استعلام بیمه تکمیل درمان بیمه عمر

(تصویرشماره ۱۰)


(تصویرشماره ۱۱)


تبصره ۳ : در بیمه نامه های طرح خانواده عمر و تأمین آتیه ، میزان تعهدات پوشش درمان تکمیلی ، بین تعداد بیمه شدگان تقسیم می گردد.
(به عنوان مثال چنانچه پوشش ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و تعداد بیمه شدگان ۳ نفر باشد میزان تعهد برای هر یک از ایشان ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می باشد.)

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار