ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

استدعا دارم هرچه سریع‌تر و در اسرع وقت نسبت به تصویب افزایش حقوق مصوب هیأت‌امنای سازمان تأمین در هیئت دولت اقدامات لازم به عمل آورید و جهت اجرا به سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ نمایید:

0

رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان خوزستان خطاب به رئیس جمهور:

لزوم تسریع در تصویب افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی/ رویکرد دولت، توهین، تحقیر و بی مهری به بازنشستگان است.

رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی استان خوزستان و بازرس کانون عالی کشور خطاب به رئیس جمهور در اعتراض به تأخیر در تصویب افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی، نامه سرگشاده‌ای صادر نمود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، متن نامه عبدالحمید عبایی حسنی خطاب به ابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

باسلام و دعای خیر

احتراما بدون مقدمه و کلی‌گویی و صرف‌نظر از جایگاه ویژه و نقش تعیین کننده استان خوزستان در منابع درآمدی کشور، رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم این دیار در هشت سال دفاع مقدس، به استحضار می‌رساند یکی از محوری‌ترین شعارهای حضرتعالی در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری توجه ویژه به معیشت اقشار آسیب‌پذیر و دهک‌های پایین جامعه بود، اما در قالب این شعارهای امیدوارکننده توقعات و انتظارات جامعه بازنشسته تأمین اجتماعی استان خوزستان محقق و برآورده نگردید و همچنان با ناامیدی و رؤیاهای دست نیافتنی همانند ارتقاء معیشت، افزایش مستمری‌ها و رفاه مطلوب، روزگار خود را به‌سختی و دشواری سپری می‌نمایند، مقام معظم رهبری مدظله العالی در دیدار هفته جاری خود با جمعی از کارگران و بازنشستگان اقصی‌نقاط کشور فرمودند: “برخی از اعتراضات شما کارگران به حق است، اما صف خود را از دشمنان انقلاب جدا کردید.”

جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری، همان گونه که استحضار دارید در اسفند ۱۴۰۰ پس از تصویب تعیین حداقل مزد کارگران کشور توسط شورای عالی کار افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز براساس مواد ۹۶ و ۱۱۱ سازمان تأمین اجتماعی به میزان ۵۷/۴ درصد و سایر سطوح به میزان ۳۸ درصد به‌اضافه مبلغ ۵۱۵۰۰۰ هزار تومان برای سایر سطوح به تصویب هیئت‌امنای سازمان تأمین اجتماعی رسید وجهت تایید هیأت وزیران توسط مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به هیئت دولت تقدیم گردیده که متأسفانه در شرایطی که موج اعتراضات مردمی نسبت به افزایش قیمت‌ها و تورم افسارگسیخته کل کشور را فراگرفته است با گذشت بیش از دو ماه از آغاز سال ۱۴۰۱ هنوز این افزایش حقوق که می‌توانست مرحمی بر زخم‌های بی‌شمار بازنشستگان تأمین اجتماعی باشد ویک رضایتمندی حداقلی را ایجاد نماید محقق نگردیده و به تصویب هیأت وزیران نرسیده است و به نوبه خود باعث اعتراض و انزجار جامعه بازنشسته تأمین اجتماعی ازجمله ۲۲۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی در استان خوزستان گردیده است.

در سیاست‌های ابلاغی تأمین اجتماعی رهبر فرزانه انقلاب به حق و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به‌خصوص همسان‌سازی و افزایش حقوق آنها توجه ویژه‌ای گردیده است که لازم است جنابعالی در خصوص  دغدغه بازنشستگان تأمین اجتماعی به فرامین مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشید، بازنشستگان تأمین اجتماعی استان خوزستان وفادار به انقلاب و نظام هستند و حافظ دستاوردهای انقلاب‌اند وسعی نموده‌اند به‌دور از هرگونه التهاب‌آفرینی و تحرکات فراقانونی مسائل، مشکلات و مطالبات خود را ازطریق مراجع ذی‌صلاح و مجاری قانونی و نمایندگان خود در کانون‌های سراسر استان پیگیری نمایند و بر این اصول و قاعده پایبند هستند، اما دولت انقلابی و مردمی محترم با تاخیر دو ماهه در تصویب افزایش حقوق مصوب هیأت‌امنای سازمان تأمین اجتماعی خود زمینه اعتراض و ایجاد چالش را در افکار عمومی جامعه بازنشسته فراهم نموده و به آن دامن می‌زند. شوربختانه چشم امید ۶۵ درصد حداقل بگیران تأمین اجتماعی خوزستانی به افزایش حقوق ۵۷/۴ دهم درصدی و سایر سطوح نیز همین‌طور است، اما آن‌قدرت اخیر در اعمال این افزایش حقوق و صدور احکام ایجاد گردید که همه را خون به دل کرد و احساسات آنان را جریحه‌دار نمود.

این رویکرد دولت محترم توهین، تحقیر وبی مهری به جامعه بازنشسته‌ای است که در دوران جوانی در سنگر کار و تولید و سازندگی و ۸ سال دفاع مقدس از جان و مال خود مایه گذاشتند و برخی نیز به درجه رفیع شهادت نائل گشتند از این رو بی‌توجهی به معیشت آنها از ناحیه دولتمردان گناهی نابخشودنی است و هرگز درشان و منزلت آنان نیست.

لذا اینجانب به نمایندگی از ۲۲۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر محترم تأمین اجتماعی استان خوزستان، رؤسا و اعضای هیأت مدیره و بازرسین ۲۲ کانون بازنشستگان سراسر استان ضمن اعتراض شدید خود به تاخیر به وجود آمده درافزایش حقوق سالیانه بازنشستگان تأمین اجتماعی استدعا دارم هرچه سریع‌تر و در اسرع وقت نسبت به تصویب افزایش حقوق مصوب هیأت‌امنای سازمان تأمین در هیئت دولت اقدامات لازم به عمل آورید و جهت اجرا به سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ نمایید.

برگرفته از : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار