ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آسیب رساندن به بازنشستگان پیامدهای اجتماعی منفی زیادی دارد:

0

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شیراز مطرح کرد؛

آسیب رساندن به بازنشستگان پیامدهای اجتماعی منفی زیادی دارد.

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شیراز گفت: بزرگ‌ترین جمعیت کشور را بازنشستگان، خانواده آنها و کارگران تشکیل می‌دهند که آسیب رساندن به آنها پیامدهای اجتماعی منفی بسیار زیادی دارد و نباید از نجابت و صبوری این قشر سوء استفاده شود..

به گزارش ایلنا، زهرا درویشی در جمع خبرنگاران عمده ترین درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران را اجرای مصوبات شورای عالی کار در رابطه با افزایش دستمزد سال ۱۴۰۱و اجرای ۲۵ درصد باقی مانده از طرح همسان سازی عنوان کرد.

رئیس اتحادیه زنان کارگر فارس با بیان اینکه بزرگ‌ترین جمعیت کشور را بازنشستگان، خانواده آنها و کارگران تشکیل می‌دهند، گفت: آسیب رساندن به آنها پیامدهای اجتماعی منفی بسیار زیادی دارد و نباید از نجابت و صبوری این قشر سوء استفاده شود.

او ادامه داد: اکنون حقوق بازنشستگان ۳۷ درصد هزینه‌های زندگی شأن را تامین می‌کند و ۶۳ درصد دچار عقب افتادگی مزدی هستند و در همین راستا قدرت خرید کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران کم شده است.

رئیس اتحادیه زنان کارگر فارس تصریح کرد: با اوصاف فوق بازنشستگان چگونه می‌توانند با ۳ تا ۴ میلیون تومان هزینه یک خانواده چند نفره،  مسکن، دارو و درمان را پرداخت کنند؟

درویشی تاکید کرد: بزرگ‌ترین جمعیت در کشور بازنشستگان با خانواده آنها و کارگران هستند و آسیب رساندن به آنها پیامدهای اجتماعی منفی بسیار زیادی دارد و نباید از نجابت و صبوری این قشر سوء استفاده شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه رشد نرخ تورم، جنگ اقتصادی، تحریم‌های داخلی، سوء مدیریت و ناتوانی در کنترل قیمت‌ها، احتکار و ….همه اینها باعث شده سفره کارگران و بازنشستگان خالی بماند، گفت: اگر دولت بدهی خود را تمام و کمال به تامین اجتماعی پرداخت کرده بود و سازمان آنها را در جریان فعالیت اقتصادی قرار داده بود ما هیچ دغدغه‌ای نداشتیم و منتظر دولت و مجلس شورای اسلامی نبودیم و منابع سازمان پاسخ گوی مطالبات این قشر زحمت کش بود.

درویشی اظهار کرد: در حوزه درمان و دارو نیز طبق قانون الزام سازمان تامین اجتماعی موظف است هزینه درمان کارگران و بازنشستگان را بپردازد و این موضوع فقط در بیمارستان ملکی سازمان انجام می‌گیرد که تنها بیمارستان  (شهید بهشتی )پاسخگوی بیماران نبوده و تقاضا داریم که در ساخت و ساز ساختمان و تکمیل هر چه زودتر بیمارستان جدید و  طبق قانون نسبت به پذیرش دارو و درمان رایگان بازنشستگان بالای ۶۵ سال سن در همه مراکز درمانی دولتی و خصوصی اقدام شود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار