ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جای تاسف دارد که به خاطر یک ویرگول بر سر مزد بازنشستگان مدت‌ها بحث می‌شود:

0

معاون امور بین‌الملل خانه کارگر؛

برای حذف فقر مطلق باید حداقل دستمزد افزایش خوبی داشته باشد.

معاون امور بین‌الملل خانه کارگر تاکید کرد: برای حذف فقر مطلق باید حداقل دستمزد افزایش خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حمزه‌ای در مراسم ضیافت افطاری خانه کارگر گفت: جای تاسف دارد که به خاطر یک ویرگول بر سر مزد بازنشستگان مدت‌ها بحث می‌شود در حالی که مسئله‌ی مزد بازنشستگان و نحوه‌ افزایش آن مشخص است و باید با استناد به مصوبات شورای عالی کار این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: در اینجاست که جای خالیِ افرادی مثل محجوب در مجلس احساس می‌شود. به گفته یکی از نمایندگان مجلس، زمانی که محجوب در مجلس بود، تمام تلاش خود را برای تصویب طرح‌ها و لوایحی که به به نفع کارگران بود، انجام می‌داد و در مقابل با قاطعیت مقابل طرح‌ها و لوایح ضد کارگری می‌ایستادند.

معاون امور بین‌الملل خانه کارگر با اشاره به حضور خود در سازمان بین‌المللی کار اظهار داشت: اولین مقاوله‌نامه‌ای که در سال ۱۹۱۹ به تصویب رسید، کاهش ساعات کار بود که از ۱۴ ساعت به ۸ ساعت کار کاهش پیدا کرد. آخرین مقاوله‌نامه نیز که من در جریان تصویب آن نقش داشتم، حذف خشونت و آزار در محیط کار بود. مقاوله‌نامه‌ی ۱۲۸ نیز در مورد مستمری بازنشستگان و ازکارافتادگان صحبت کرده است.

به گفته حمزه‌ای، برای تصویب این مقاوله‎‌نامه‌ها زحمات بسیاری کشیده می‌شود و سال‌ها در مورد آنها بحث و گفت‌وگو می‌شود. اگر کشوری به این مقاوله‌نامه بپیوندند، باید آن را اجرا کند و اگر اجرا نکند ملزم به پاسخگویی است.

وی افزود: در شرایطی که مقاوله‌نامه‌هایی برای بهبود وضعیت کارگران نوشته می‌شود جای تاسف دارد که در اینجا برای حداقل حقوق کارگران و بازنشستگان بحث می‌شود.

به گفته معاون امور بین‌الملل خانه کارگر، برای حذف فقر مطلق باید حداقل دستمزد افزایش خوبی داشته باشد.

برگرفته از : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار