ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

درخواست «کانون بازنشستگان کارگری کلانشهر اصفهان» برای رفع نواقص متناسب‌سازی و تکمیل آن در ۱۴۰۱

0

در نامه‌ای به نماینده اصفهان مطرح شد؛

درخواست «کانون بازنشستگان کارگری کلانشهر اصفهان» برای رفع نواقص متناسب‌سازی و تکمیل آن در ۱۴۰۱

کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کلانشهر اصفهان در نامه‌ای به نماینده اصفهان خواستار اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بر اساس لایحه دائمی‌سازی همسان‌سازی شد.

به گزارش ایلنا، کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کلانشهر اصفهان در نامه‌ای به «عباس مقتدایی» نماینده اصفهان خواستار اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بر اساس لایحه دائمی‌سازی همسان‌سازی شد.

در این نامه که به امضای سیدحسن هاشمی، رئیس این کانون رسیده، با یادآوری اینکه دولت طبق قانون برنامه ششم توسعه باید سالانه ۱۰ درصدی از بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی بپردازد، تاکید شده است که طبق همین قانون سازمان تامین اجتماعی باید در طول اجرای قانون برنامه، حقوق بازنشستگان خود را همسان کند.

در ادامه این نامه آمده است که سازمان تامین اجتماعی همسان‌سازی را به صورت ناقص انجام داده به نحوی که تکمیل و تدوام آن به لایحه دائمی شدن همسان‌سازی گره خورده است.

کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کلانشهر اصفهان با اشاره به بازپسگیری این لایحه از سوی دولت از مجلس، یادآور شده که این موضوع به بازنشستگان ضربه وارد کرده و باعث اعتراض بازنشستگان به کانون‌ها شده است که در صورت‌عدم ارائه پاسخ به تنش می‌انجامد.

در پایان این نامه از مقتدایی خواسته شده که به صورت ویژه نسبت به پیگیری و تحقق متناسب‌سازی و استمرار اجرای آن و بازگشت اعتماد از دست رفته اقدام کند.

نامه 1

نامه 2

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار