ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نحوه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من با لینک مستقیم omid.gov.ir

0

آدرس دقیق سامانه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا با لینک مستقیم ورود به سامانه ایران من و راهنمای نحوه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من لینک ورود به سامانه ایران من به نشانی اینترنتی omid.gov.ir را همراه با عکس ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من را ببینید

نحوه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من با لینک ورود omid.gov.ir

توجه داشته باشید که «صاحبان پلاک خودرو در صورتی که قصد سفر دارند باید در سامانه ایران من به آدرس omid.gov.ir بروند و در این سامانه اطلاعات خود را وارد کنند.»

تردد خودروها بدون ثبت در این سامانه از ۲۰ اسفند مشمول جریمه است.

عباس شیراوژن: سفر نوروزی به شرط واکسیناسیون کامل انجام میشود و شهروندان دارای خودروی شخصی و رانندگان باید در سامانه ایران من به نشانی اینترنتی omid.gov.ir ثبت نام کنند.

نحوه ثبت‌نام در سامانه ایران من

۱- برای ورود به سامانه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا ابتدا وارد سامانه ایران من به نشانی omid.gov.ir شوید

راهنمای ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من با لینک مستقیم omid.gov.ir

۲- سپس کد ملی خود و تاریخ تولد و شماره موبایل و کد امنیتی را مانند عکیس زیر وارد کنید:

۳- پس از ثبت اطلاعات شخصی کدی به شماره موبایل شما ارسال میشود که باید در کادر گزینه مورد نظر بنویسید

اموزش نحوه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من با لینک مستقیم omid.gov.ir

۴- سپس وارد صفحه ای میشود که هنوز فعال نشده و بزودی ثبت پلاک خودرو برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ آغاز میشود

نحوه ثبتنام خودروی شخصی

رانندگانی که صاحب پلاک خودرو هستند اگر قصد سفر نوروزی دارند باید در سامانه ایران من ثبت‌ نام کنند.

نکته مهم در زمینه سفر با خودرو‌های شخصی این است که کد ملی به شماره پلاک این خودرو‌ها ضمیمه است که این کد‌های ملی باید واکسیناسیون را انجام داده باشند.

سامانه ایران من به شرکت هواپیمایی متصل است و در موقع خرید بلیت باید کنترل شود و افرادی که واکسیناسیون انجام داده باشند، می‌توانند بلیت دریافت کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، شرط سفرهای نوروزی را واکسیناسیون کامل اعلام کرد.
شیراوژن درباره شرایط سفر‌های نوروزی گفت: با توجه به شرایط فعلی که الحمدالله بیماری اُمیکرون و کرونا تا حدودی مهار شده است، سفر‌های نوروزی برای هموطنانی که واکسیناسیون را کامل انجام داده باشند، ترجیحا سه دُز و اگر کمتر از سه ماه از دُز دوم گذشته باشد، در حقیقت با همان دو دُز نیز کافی است و می‌توانند با وسایل نقلیه شخصی و وسایل نقلیه عمومی که به سامانه «ایران من» متصل است سفر کنند، به شرط آنکه علایم بیماری نداشته باشند.

منبع : https://harfetaze.com/222926

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار