ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حق ما نیست که بعد ازعمری زحمت کشیدن شرمنده و خجالت‌زده خانواده باشیم:

0

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

با افزایشِ ۵۰درصدی حقوق هم چرخ زندگی نمی‌چرخد.

دبیراجرایی خانه کارگر شهر ری گفت: بازنشستگان در طول سال حقوق کمی می‌گیرند و بخشی از این حقوق خرج دعوا و درمانِ آن‌ها می‌شود. در آخر سال هم رقم عیدی به قدری کم است که اصلا نمی‌شود روی آن حساب باز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ترکاشوند (دبیراجرایی خانه کارگر شهر ری) در اعتراض به پرداختِ عیدیِ یک و نیم میلیون تومانی به بازنشستگان گفت: آیا مسئولین نمی‌دانند با عیدی یک و نیم میلیون تومانی هیچ کاری نمی‌توان انجام داد؟ بازنشستگان در طول سال حقوق کمی می‌گیرند و بخشی از این حقوق خرج دعوا و درمانِ آن‌ها می‌شود در آخر سال هم رقم عیدی به قدری کم است که اصلا نمی‌شود روی آن حساب باز کرد.

ترکاشوند گفت: بازنشستگان بعد از سی سال کار و بیمه‌پردازی به جای اینکه در دوران پیری در آرامش باشند، دغدغه‌ی یک لقمه نان دارند. بسیاری از آن‌ها بعد از بازنشستگی سراغ شغل دیگر می‌روند خیلی از آن‌ها با تاکسی کار می‌کنند تا بتوانند نیازهای اساسی خود را تامین کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر گفت: متاسفانه مسئولین گاه فقط شعار می‌دهند. آن‌ها خود حقوق خوبی می‌گیرند و خیلی نمی‌دانند بازنشسته‌ی حداقل‌بگیری که ماهی ۴میلیون تومان حقوق می‌گیرد چگونه از پسِ مخارج زندگی و احتمالا هزینه‌ی بیماری و خرج دعوا و درمان بر می‌آید. برخی از آن‌ها دردِ محرومین را نمی‌دانند برای همین مصوباتشان هم خیلی در مسیرِ حمایت از محرومین نیست.

وی بیان کرد: تجلیل و تعریف به درد کارگران و بازنشستگان نمی‌خورد؛ حق ما نیست که بعد ازعمری زحمت کشیدن شرمنده و خجالت‌زده خانواده باشیم! حق این جامعه شریف نیست که در کهن سالی به برخی کارها تن دهند! روا نیست که بازنشسته از گذشته‌ی پرافتخارش نفرت داشته باشد.

او گفت: تورم و گرانی به حدی بالاست که اگر حقوق ما در سال آینده تا ۵۰درصد هم افزایش یابد؛ بازهم چرخ زندگی نمی‌چرخد.

برگرفته از : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار