ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تامین اجتماعی به دنبال ایجاد بیمه تکمیلی بازنشستگی در سال آینده است و این طرح از اولویت‌های سال آینده این سازمان اعلام شده است:

0

خبری مهم برای بازنشستگان در ۱۴۰۱ رسید.

تامین اجتماعی به دنبال ایجاد بیمه تکمیلی بازنشستگی در سال آینده است و این طرح از اولویت‌های سال آینده این سازمان اعلام شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره اهداف این سازمان در سال آینده گفت: افزایش منابع و مدیریت مصارف در سال بعد مبنا و هدف بودجه‌ریزی در این سازمان است.

او گفت: با رویکرد بیمه‌ای باید ظرفیت‌های درآمدی را ارتقا دهیم و بهترین راهکارها را برای تحقق اهداف و اجرای برنامه‌ها در پیش بگیریم.

موسوی جلوگیری از فرار بیمه‌ای و افزایش پوشش را از مهمترین اهداف سازمان تأمین اجتماعی در بودجه سال آینده عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس پیش بینی ها سال ۱۴۰۱ سال بهبود فضای اقتصاد کشور است و بر این اساس به آینده و اقتصاد کشور بر اساس تحلیل‌های اقتصادی امیدواریم و انتظار داریم که سال آینده شاهد تحول و بهبود شرایط اقتصادی کشور باشیم.

موسوی برنامه‌ریزی برای ایجاد بیمه تکمیلی بازنشستگی را یکی دیگر از اولویت‌های سال آینده در سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: با این کار به دنبال ایجاد تحول در نظام رفاه اجتماعی کشور هستیم و برنامه مناسبی درباره این موضوع در حال تدوین است.

وی مدیریت بهینه هزینه‌ها را یکی از مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: در حوزه درمان انتظار داریم از منابعی که برای ارائه خدمات در هر دو بخش درمان مستقیم و مراکز درمانی طرف قرارداد تخصیص می‌یابد بهترین استفاده و بهره‌برداری برای ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش صورت گیرد.

موسوی افزایش دقت و استفاده بیشتر از فناوری اطلاعات در بررسی اسناد مراکز درمانی را مورد تأکید قرارداد و گفت: خرید راهبردی خدمات نیز یکی از اولویت‌های مهم حوزه درمان است و می‌توانیم با یک سازوکار دقیق، اختیار انتخاب بیشتری به بیمه شدگان بدهیم و بتوانیم از بیمه شدگان نیز برای مدیریت هزینه استفاده کنیم.

وی ارتقای کیفیت خدمات درمانی همزمان با مدیریت منابع را امکان‌پذیر دانست و افزود: ما خواستار ارتقای کیفیت خدمات و همزمان کنترل و مدیریت هزینه‌ها هستیم. در حوزه درمان نقاط بحرانی هزینه داریم و در نقاطی که هزینه غیرطبیعی داریم باید برای مدیریت و کنترل این هزینه‌ها اقدام کنیم.

منبع: اکو ایران

برگرفته از : https://vaghayerooz.com/fa/news/19078

 

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار