ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

«درمانگاه سالمندی» برای مستمری‌بگیران راه‌اندازی می‌شود:

0

در جلسه هم‌اندیشی مطرح شد؛

«درمانگاه سالمندی» برای مستمری‌بگیران راه‌اندازی می‌شود/ بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی جوابگوی بازنشستگان گیلانی نیست.

جلسه هم‌اندیشی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با رییس و اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی این استان و دبیر و اعضای هییت اجرایی خانه کارگر و روسای انجمن‌های صنفی کارگری استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلان، در جلسه هم اندیشی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با رییس و اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان و دبیر و اعضای هییت اجرایی خانه کارگر و روسای انجمن‌های صنفی کارگری استان گیلان، قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در یکساله گذشته اظهار داشت: به زودی آزمایشگاه PCR در پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت راه اندازی خواهد شد.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه در یکسال گذشته تلاش شد تا به منظور رفاه بیمه شدگان تامین اجتماعی استان توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی انجام شود به راه اندازی درمانگاه دیابت و پرفشاری خون و درمانگاه زخم در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) اشاره نمود و افزود: راه اندازی این درمانگاه برای رفاه بیمه شدگان به ویژه سالمندان که دچار بیماری‌های مزمن پرفشاری خون و دیابت و همچنین زخم ناشی ازدیابت می‌شوند بسیار ارزنده و مهم خواهد بود.

قنبرپور با بیان اینکه سلامتی بیمه شدگان به ویژه سالمندان برای سازمان بسیار مهم است، از راه اندازی اداره مدیریت بیماری‌های مزمن و سالمندی در مدیریت درمان استانها گفت و افزود به زودی در همه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان درمانگاه سالمندی راه اندازی خواهد شد. درمانگاههای سالمندی گام بزرگی در سلامت بازنشستگان خواهند بود. در این درمانگاه‌ها در مرحله اول برای کلیه سالمندان بالای ۶۵ سال و در آینده نزدیک برای سالمندان بالای ۶۰ سال پرونده سلامت تشکیل و درمان و سلامتی بازنشتگان تحت کنترل پزشکان عمومی مراکز درمانی تامین اجتماعی که دروه‌های سالمندی را هم دیده‌اند خواهد بود.

در این جلسه ایزدی دبیر خانه کارگر استان و اقبال بافکار رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی به ویژه تلاش همکاران بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در مبارزه با کووید ۱۹ به بیان خواسته‌های جامعه کارگری و بازنشستگی پرداختند و تاکید بسیار براین داشتند که با توجه به کمبود امکانات مراکز درمانی دولتی، یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی جوابگوی نیازهای درمانی بیمه‌شدگان به ویژه بازنشستگان استان نیست. در این جلسه همچنین مشکلات بیمه‌های تکمیلی بازنسشتگان مطرح شد که دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان قول مساعد داد که تا با استفاده از توان مدیریتی و ارتباطی مدیریت درمان برای رفع مشکل اقدام نماید.

حسن ایزدی دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات گیلان ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان بیمارستان حضرت رسول اکرم در روزهای سخت کرونایی و تلاش‌ها و پیگیری‌های سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی برای خدمات‌رسانی بیشتر به جامعه کارگری استان اظهار داشت: بیمارستان حضرت رسول اکرم ص بیمارستان برند و صاحب نامی در سطح استان است اما با توجه به جمعیت ۵۲ درصدی جامعه کارگری در استان یک بیمارستان کفاف نیازهای درمانی این حجم گسترده از جمعیت کارگری و بازنشستگی را نمیدهد لذا خواسته ما از مسئولان تامین اجتماعی کشور و نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی این است که نسبت به افزایش تعداد بیمارستان‌ها ی تامین اجتماعی در سطح استان گیلان اقدام کنند.

غلامرضا خوالگر رئیس کانون شورای اسلامی کار استان گیلان نیز افزایش بیمارستان‌های تامین اجتماعی در سطح استان را از مطالبات مهم جامعه کارگری خواند و اظهار داشت؛ خواسته ما از ۱۳ نماینده استان این است که این امر مهم را در سرلوحه‌ی وظایف خود قرار دهند چون اینگونه مطالبات فقط با پیگیری نمایندگان مجلس قابل تحقق است و تعامل مدیران رده بالای استانی و شخص استاندار با نمایندگان گیلان جهت متحد شدن برای احقاق این خواسته مهم جامعه کارگری بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت است

در خاتمه اقبال بافکار ریاست کانون بازنشستگان استان گیلان با اشاره به اینکه قشر عظیمی از جمعیت استان را بازنشستگان عزیز تشکیل می‌دهند افزود؛ ما بازنشستگان از عملکرد مدیریت‌درمان تامین اجتماعی و مراکز ملکی و درمانی تامین اجتماعی گیلان راضی هستیم و قدردان زحمات و تلاشهای این قشر محترم و کادر درمان بیمارستان تامین اجتماعی در استان می‌باشیم، خواسته ما افزایش بیمارستان‌های تامین اجتماعی در سطح استان گیلان است

وی در ادامه افزود نشست هم اندیشی امروز نشست خوب و مثمر به ثمری است و قطعا این جلسه در راستای خدمات‌رسانی به قشر زحمتکش کارگر و بازنشسته خروجی و نتیجه خوب و مثبتی خواهد داشت اما‌ای کاش از ۱۳ نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز برای حضور در این جلسه دعوت میشد تا ما خواسته‌های خود را به گوش این عزیزان برسانیم.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار