ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

به بازنشستگان عیدی کارگری بپردازید:

0

طومار بازنشستگان گیلان خطاب به مدیرعامل تامین اجتماعی/ مستمری‌ها براساس سبد معیشت افزایش یابد/ به بازنشستگان عیدی کارگری بپردازید.

بازنشستگان کارگری گیلان با امضای طوماری خطاب به مدیرعامل تامین اجتماعی، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان کارگری گیلان روز گذشته (یازدهم مهر) به اداره تامین اجتماعی رشت مراجعه کردند و طوماری را که دستی امضا نموده‌اند، به این اداره تحویل دادند.

در این طومار که خطاب به مدیرعامل سازمان نوشته شده، آمده است:

احتراما ما جمعی  بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به استحضار می‌رسانیم که در ماه های اخیر با وجود تورم‌های سنگین، فشار زیادی متحمل شده‌ایم طوری  که حقوق‌های ما حداقل بگیر و سایر سطوح حتی کفاف ۱۰ روز معیشت مان را پوشش نمی‌دهد؛ آنچه که می‌بایست در دوران مدیریت قبل  اتفاق می افتاد و نگاهی ویژه به این قشر آسیب پذیر می‌شد اتفاق نیفتاد و حاصل آن ناکارآمدی‌ها این شد که امروز همه شاهد آن هستیم. اگر در افزایش حقوق‌ها مبنا و اساس کار اجرای مواد مقفول مانده‌ای چون ماده ۹۶ و ۱۱۱ قرار می‌گرفت این وضع بحرانی برای این جامعه بازنشسته رخ نمی‌داد. حال که مدیریت‌های جدید و انقلابی در همه سطوح از ریاست جمهوری تا سطح وزیران و معاونین و علی‌الخصوص در سازمان محترم تامین اجتماعی بوجود آمده، ما جمعی از بازنشستگان استان گیلان از شما می‌خواهیم در همسان‌سازی‌ها و افزایش حقوق‌های جدید بازنشستگان، پایه و مبنا را حقوق حداقل‌بگیران و مواد ۹۶ و ۱۱۱ قرار دهید. لذا درخواست‌های ذیل را تقدیم شما می‌نماییم و امیدواریم با اجرای آن نام نیکی از شما در دوران مدیریت‌تان بر ذهن بازنشستگان نقش بندد.

۱-افزایش حقوق‌ها براساس سبدمعیشت و مواد ۹۶ و ۱۱۱

 ۲-ادامه همسان‌سازی حقوق با ۲۵٪باقی مانده و تفاوت ان از سال ۹۹

۳-پرداخت بدهی بابت بودجه ۸۹هزارمیلیارد تومان

 ۴-الزام به درمان کامل و رایگان تمام ذینفعان سازمان تامین اجتماعی

 ۶-برگشت بیش از ۱۰۰قلم دارو به تحت پوشش بیمه

 ۵-افزایش پرداخت حق بیمه توسط سازمان تامین اجتماعی در قرارداد با بیمه تکمیلی

 ۷-ایجاد بیمارستان های جدید توسط سازمان تامین اجتماعی در استان گیلان

 ۸-پرداخت عیدی به بازنشستگان همانند کارگران شاغل به میزان ۲ ماه حقوق

 ۱۰-برخورداری بازنشستگان غیر همکار از ماده ۶۹ ویا لغو آن

 ۹-بازگشت ساختار مدیریتی سازمان تامین اجتماعی به ۳جانبه گرایی

۱۱-عدم برداشت از صندوق سازمان تامین اجتماعی توسط نهاده‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی

 ۱۲-واگذاری سرمایه شرکتهای شستا به صاحبان واقعی آن یعنی بازنشستگان و کارگران

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار