ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پرداخت اضافه حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی به تعویق افتاد؟

0

بورسان: ظاهرا پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه ۱۴۰۰ بازنشستگان تامین اجتماعی به تعویق افتاده است. احکام حقوق بازنشستگان غیر حداقل بگیر در تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه متفاوت و بیشتر از فروردین ۱۴۰۰ است. گفته شده که این اضافه حقوق (مابه‌التفاوت مستمری فروردین با احکام جدید) احتمالا در خرداد ماه واریز می‌شود.

به گزارش بورسان به نقل از مهر، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با بیان اینکه حقوق اردیبهشت ماه بر اساس احکام جدید پرداخت شد، گفت: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی در فروردین ماه به طور کامل پرداخت شد و مشکلی در پرداخت‌ها نیز ایجاد نشده بود اما حقوق سایر سطوح مزدی با مشکلاتی روبرو شد.

وی با اشاره به اینکه نحوه متناسب سازی حقوق بازنشستگان سایر سطوح باعث اعتراض بازنشستگان شد، افزود: پس از اعتراض این بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی مجدداً مستمری بازنشستگان سایر سطوح را بررسی و احکام جدید صادر شد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران تاکید کرد: حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی در سایر سطوح بر اساس احکام جدید پرداخت شد.

به گفته وی، پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفبا و از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده است.

دهقان کیا در مورد پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان، اظهار داشت: بازنشستگان سایر سطوح برای حقوق فروردین ماه خود از تأمین اجتماعی مبلغی را طلب دارند احتمالاً این مابه‌التفاوت در خرداد ماه به آنها پرداخت می‌شود.

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که این مبلغ تا آخر اردیبهشت به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد. حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری پیش از این اعلام کرده بود: بنابر شنیده‌ها، تفاوت افزایش مستمری فروردین ماه با مستمری اردیبهشت ماه در یک فیش جداگانه لحاظ می‌شود. به نظر می‌رسد که تا اول خرداد ماه این فیش جدید صادر و پرداخت به صورت جداگانه و نه با مستمری خرداد ماه انجام شود.

در این خصوص در «افزایش مستمری فروردین و اردیبهشت چه زمانی پرداخت می‌شود؟» بیشتر بخوانید.

وام بازنشستگان افزایش می‌یابد؟

دهقان کیا در بخش دیگری از اظهارات خود به وام بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت.

مبلغ وام بازنشستگان در سال گذشته ۵ میلیون تومان بوده است. به نظر می‌رسد این مقدار در سال جاری افزایش خواهد یافت. با این حال میزان این افزایش هنوز مشخص نیست.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در مورد ثبت نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی گفته است: ساز و کار و نحوه ثبت نام برای پرداخت وام به بازنشستگان سازمان به زودی مشخص و اعلام می‌شود.

علی دهقان کیا در مورد مبلغ وام نیز گفت: مبلغ وام سال گذشته ۵ میلیون تومان بود اما مبلغ پرداختی وام امسال هنوز مشخص نشده و به محض تعیین، به اطلاع بازنشستگان می‌رسد.

منبع : https://bourseon.com/V9Pg

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار