ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چقدر از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان انجام شد؟

0

طبق گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی، ۷۵ درصد از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان انجام شده است. این درحالی است که بازنشستگان ادعا می‌کنند، حقوقشان تنها ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

علی بابایی کارنامی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: مجلس در بودجه سال ۱۴۰۰ منابعی را برای این موضوع در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه اگر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان براساس شرایط کشور انجام شود به نفع بازنشستگان است، ادامه داد: تاکنون ۷۵ درصد از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان انجام شده است که یک قدم رو به جلو است، پیگیری خواهیم کرد تا ۲۵ درصد باقی مانده نیز انجام شود.

نماینده ساری در مجلس تصریح کرد: اگرچه ممکن است مشکلات پدیده بازنشستگان در حوزه معیشتی اقتصادی درمانی نیستیم، اما باید تلاش کرد تا بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به طور کامل اجرایی شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس به ویژه کمیسیون اجتماعی به جد دنبال این است که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود و قطعاً در بودجه ریزی‌هایی که خواهیم داشت، این موضوع را در نظر می‌گیریم تا به صورت کامل اجرایی شود.

ثبت‌ نام وام قرض الحسنه بازنشستگان کی آغاز می‌شود؟

شرط جدید برای دریافت وام ازدواج.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برگرفته از : https://bourseon.com/oybE

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار