ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سطح تماس مردم با بیمه خیلی کم است:

0

اختصاصی چابک‌آنلاین؛

سطح تماس مردم با بیمه خیلی کم است.

یک کارشناس صنعت بیمه اظهارکرد: در ادبیات تحول دیجیتال ،مشتریان به دنبال تجربیات ناب در سطح زندگی هستند و انتظار دارند که از خدمات آنلاین صنعت بیمه تجربه خوبی برای آن‌ها ایجاد شود.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، “شاهین فتاحیانی”، درگفت‌وگو با چابک‌آنلاین، در واکنش به این پرسش که “آیا برخی از مردم تمایلی به تجربه خدمات آنلاین بیمه ندارندبنابراین صنعت بیمه چگونه می‌تواند این افراد را به سمت خدمات دیجیتال سوق دهد؟”، گفت: اینکه بخواهیم مردم را به سمت تحول دیجیتال هدایت کنیم، در ادبیات تحول دیجیتال خیلی مطرح نیست.

وی، افزود: فناوری رشد بسیاری داشته و امکانات آن در سطح زندگی مردم نفوذ کرده و همین موضوع سبب شده تا مردم تنها به دنبال خدمات نباشند، در واقع افراد انتظار دارند بابت وقتی که می‌گذارند به یک سری محتوا دسترسی پیدا کنند و در صنعت بیمه هم بیمه‌گذاران انتظار دارند که از خدمات آنلاین تجربه خوبی برای آن‌ها ایجاد شود.

این کارشناس صنعت بیمه، ادامه داد: سطح تماس مردم با بیمه خیلی کم است به عنوان مثال برای بیمه خودرو سالی یکبار برای تمدید بیمه‌نامه مراجعه می‌کنند و با بیمه‌های تجاری هم خیلی کم در تماس هستند و بابت برخی بیمه‌نام ها مانند آتش‌سوزی هم هنوز احساس نیاز نکرده‌اند.

فتاحیانی، گفت: یک  مبنای مقایسه خارجی  وجود دارد که می‌گوید ۲۰ تا ۳۰ درصد مردم با خدمات دیجیتال در صنعت بیمه آشنا هستند و می‌خواهند از آن استفاده کنند اما ۶۰ تا ۷۰ درصد می‌گویند که خدمات دیجیتال صنعت بیمه را الان نیاز ندارند و در آینده آن را تجربه خواهند کرد و ۲۰ تا ۳۰ درصد هم اصلا تمایلی به تجربه خدمات آنلاین صنعت بیمه ندارند.

وی، معتقد است که ریشه مساله مذکور در این است که خدمات بیمه‌گر در نهایت باید در  اکو سیستم‌ها و سبک زندگی مردم برود تا شاید بسیاری از مردم بدون اینکه متوجه شوند ببینند که پوشش بیمه‌ای دارند، حق بیمه آن را هم پرداخت کرده‌اند و خسارت هم دریافت می‌کنند.

منبع : http://www.chabokonline.com

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار