ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازداشت متخلفان تعطیلی واحد رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران؛ دلگرمی کارگران و تولیدکنندگان:

0

عضو اتاق بازرگانی گیلان بازداشت متخلفان تعطیلی واحد رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران را نشان از عزم جدی دستگاه قضا برای مانع زدایی از جریان تولید و پیگیری مصوبات سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه دانست و گفت: اقدامات آیت الله رئیسی در حمایت از تولید دلگرمی مناسبی برای بخش کارگران و تولیدکنندگان کشور ایجاد کرده است.

مازیار رحیمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات قوه قضاییه برای حمایت از جریان تولید در کشور اظهار کرد: مهم‌ترین عامل در قدرت اقتصادی، جریان تولید در کشور است که  نشان از توانایی تولیدکنندگان برای تأمین  بازار و رسیدن به سطح مناسبی از تکنولوژی است، اقدام رئیس قوه قضاییه حول محور حمایت از تولید می‌تواند اثرات مثبتی بر اقتصاد کشور داشته باشد.

عضو اتاق بازرگانی گیلان تصریح کرد: شرکت رشت الکتریک یکی از واحدهای تولیدی سرآمد در استان گیلان بود که به دلیل واگذاری ناصحیح با توقف تولید مواجه شد و بسیاری از کارگران این مجموعه را نیز بیکار کرد.

وی افزود: این کارخانه بیش از ۲ هزار نیروی کار ثابت داشت و با تولید بیش از ۱۲۰  مدل از تجهیزات الکتریکی نقش مهمی در توسعه صنایع پایین دستی داشت.
رحیمی تصریح کرد: بازداشت متخلفان تعطیلی واحد رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران نشان از عزم جدی این نهاد حاکمیتی برای مانع زدایی از جریان تولید و پیگیری مصوبات سفرهای استانی خود دارد.

عضو اتاق بازرگانی گیلان ادامه داد: اقدامات آیت الله رئیسی در حمایت از تولید دلگرمی مناسبی برای بخش کارگران و تولیدکنندگان کشور ایجاد کرده است که می‌تواند فعالان این بخش  را نسبت به ادامه پرقدرت فعالیت خود امیدوار کند.

وی افزود: حرکت چرخ تولید با اقدامات قوه قضاییه می‌تواند سایر بخش‌های اقتصادی کشور را نیز منتفع کند و زنجیره‌ای از فعالیت‌های تولیدی را در کشور ایجاد کند.
منبع : https://www.mizan.news/fa/news/718753

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار