ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

وزارت شهرسازی در بستر رسمی ثبت اطلاعات، هیچ خانه خالی شناسایی شده‌ای را معرفی نکرده‌ است:

0

معاون سازمان امور مالیاتی در گفت‌وگو با ایلنا:

وزارت شهرسازی در بستر رسمی ثبت اطلاعات، هیچ خانه خالی شناسایی شده‌ای را معرفی نکرده‌ است.

معاون سازمان امور مالیاتی گفت: در بستر رسمی وب سرویسی که برای وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده که از این بستر به دریافت داده‌ها رسمیت داده شود تا کنون هیچ موردی از شناسایی خانه خالی دریافت نکرده‌ایم.

هادی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره میزان شناسایی خانه‌های خالی توسط وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: طبق قانون وظیفه احراز خالی بودن خانه‌ها با وزارت راه و شهرسازی است. سازمان امور مالیاتی طبق قانون صرفا مطالبه مالیات از مالکان خانه‌های خالی می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان امور مالیاتی نباید شاخصی برای احراز خالی بودن خانه‌ها و شناسایی خانه‌های خالی تعریف کند و این جزو وظایف سازمان نیست. صرفا بر اساس اعلام مستند و رسمی وزارت راه و شهرسازی ورود و مطالبه مالیات از مالک خانه‌هایی که خالی شناسایی شده، می‌کنیم.

معاون سازمان امور مالیاتی در پاسخ به این سوال که تا کنون وزارت راه و شهرسازی چه تعداد خانه خالی از سکنه به سازمان امور مالیاتی معرفی کرده‌ است، گفت: در بستر رسمی وب سرویسی که برای وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده که از این بستر به دریافت داده‌ها رسمیت داده شود تا کنون هیچ موردی از شناسایی خانه خالی دریافت نکرده‌ایم.

خانی در پاسخ به این سوال که وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد خالی از سکنه شناسایی شده آیا اطلاعات این واحدها هنوز ثبت نشده، اظهار داشت: تاکید می‌کنم در بستر رسمی دریافت اطلاعات که در قالب وب سرویس تعریف شده، تا کنون یک رکورد هم ثبت نشده و در این بستر اطلاعاتی از خانه‌های خالی دریافت نکرده‌ایم.

وی درباره نرخ مالیاتی و محاسبه اجاره بهای هر واحد ادامه داد: سازمان امور مالیاتی هر ساله دفترچه ارزش معاملات اجاری تهیه می‌کند. براساس آن دفترچه منطقه به منطقه، بلوک به بلوک ارزش گذاری اجاری در تمام کشور انجام می‌شود که شهر به شهر با هم متفاوت است و براساس کدهای پستی املاک، ارزش معاملات اجاری تعیین و طبق آن مالیات بر اجاره وضع و مطالبه می‌شود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار