ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

فراکسیون کارگری مجلس پشتیبان بیمه‌شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی است:

0

بابایی:

فراکسیون کارگری مجلس پشتیبان بیمه‌شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، حمایت همه‌جانبه این فراکسیون را از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و سازمان تأمین اجتماعی جهت تحقق عدالت اجتماعی اعلام نمود.

به گزارش ایلنا، جلسه ماهیانه مسئولین شعب خانه‌های کارگر مازندران با حضور نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دریابیگی، دبیر اجرائی خانه کارگر به اهمیت خدمات دهی به جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: از اول مرداد سال ۹۹ یکی از خواسته‌های بحق جامعه بازنشستگی در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توسط سازمان تأمین اجتماعی با دارا بودن نقاط ضعف و قدرت اجرا شد.

وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی متعلق به جامعه کارگری و بازنشستگی بوده و هر گونه تصمیمی در خصوص ساختار اداری و مالی سازمان باید نظرات دلسوزان واقعی جامعه کارگری و بازنشستگی و تحقق سه جانبه گرائی کامل، اجرا شود.

در ادامه علی بابائی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: سازمان تأمین اجتماعی متعلق به ۴۵ میلیون بیمه شده تأمین اجتماعی بوده، هدایت و حمایت و تنظیم قوانین برای این سازمان، می بایستی با هماهنگی دلسوزان و صاحبان اصلی سازمان اتخاذ و اجرائی شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی که برای کمک به فقرا در مجلس در حال تدوین و تصویب است، می‌بایستی منتج به تقویت تأمین اجتماعی، رفع مشکلات بیمه شدگان و بازنشستگان، اجرا و عدالت اجتماعی در چارچوب قوانین و برنامه‌های بالا دستی یعنی قانون اساسی و برنامه ششم توسعه باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان؛ حمایت همه جانبه کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی جهت تحقق عدالت اجتماعی را اعلام کرد و گفت: دولت از سال ۱۳۵۴ تا به امروز با تصویب قوانین مختلف که همه آنان دلسوزانه بوده، به سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهکار است و باید تلاش شود تا از تضعیف حقوق سازمان تأمین اجتماعی و بیمه شدگان جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: ما ضمن قدردانی از زحمات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان نسبت به اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، خواهان رفع مشکلات این قانون و رضایتمندی بهتر و بیشتر بازنشستگان عزیز سازمان تأمین اجتماعی هستیم.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار