ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دولت به‌جای برداشت از بودجه “همسان‌سازی” بدهی‌های سازمان را بپردازد:

0

بازنشستگان مطرح کردند؛

دولت به‌جای برداشت از بودجه “همسان‌سازی” بدهی‌های سازمان را بپردازد/ بازنشستگان سخت و زیان‌آور در انتظار افزایش مستمری در آذرماه.

بازنشستگان سخت و زیان‌آور می‌گویند: دولت باید بخشی دیگر از بدهی سازمان را بپردازد تا تجدیدنظر در همسان‌سازی عملی شود.

جمعی از بازنشستگان سخت و زیان آور در تماس با خبرنگار ایلنا، از طرح جدید مجلس برای برداشت از بودجه همسان سازی اعتراض کردند.

این بازنشستگان می گویند: ما در انتظار هستیم تا آذرماه در فرمول‌های همسان‌سازی، تجدیدنظر و بازنگری صورت بگیرد؛ این کار نیاز به اعتبار بیشتر دارد؛ حالا چطور می‌خواهند از همان اعتبار ۳۲ هزار میلیارد تومانی قبلی نیز کسر کنند؟!

محمدی که یک بازنشسته معدن است؛ می‌گوید: منابع سازمان، حق بازنشستگان است؛ ما بازنشستگان سخت و زیان آور سالها در معادن تنگ و تاریک و آکنده از گرد مسموم ذغال سنگ کار کرده‌ایم و حق بیمه به حساب سازمان واریز نموده‌ایم تا زمان پیری بتوانیم از منابع آن بهره‌مند شویم و زندگی خوبی داشته باشیم نه اینکه دولت از پس‌انداز ما برداشت کند و خرج دیگران نماید!

به گفته او، نه تنها نباید از بودجه سازمان بردارند بلکه باید بخشی دیگر از بدهی دولت به سازمان پرداخت شود تا سازمان بتواند ترمیم فرمول‌های همسان‌سازی را اجرایی کند.

از قرار معلوم، ترمیم فرمول‌های همسان‌سازی برای بازنشستگان سخت و زیان‌آور نیاز به حدود هزار میلیارد تومان بودجه دارد؛ حالا بازنشستگان سخت و زیان‌آور می‌گویند: نگرانیم در این بلبشویی که نمایندگان مجلس سر طرح تامین کالاهای اساسی درست کرده‌اند، قول‌هایی که مدیران سازمان به ما داده بودند، عملی نشده و بازهم ده سال سابقه استحقاقی ما در همسان‌سازی منظور نشود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار