ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

قدردانی روسا و اعضای کانون‌های مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از رئیس جمهور:

0

روسا و اعضای کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی از رئیس جمهوری قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، روسا و اعضای کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی در سراسرکشور در نامه‌ای به حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم از همراهی ایشان و هیات دولت در واگذاری بخشی از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی به منظور اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان قدردانی کردند.

در این نامه آمده است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام
عزم جدی جنابعالی و هیات محترم دولت در واگذاری بخشی از بدهی‌های انباشته شده دولت به سازمان تامین اجتماعی در برهه کنونی و در راستای پاسخگویی به یکی از مهمترین درخواست‌ها و حقوق بر زمین مانده بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اقدامی بسیار ارزشمند و گرانسنگ به شمار می‌رود که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد. پیگیری‌ها و همراهی مشفقانه و دغدغه‌مندانه وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی(جناب آقای شریعتمداری)، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی( جناب آقای دکتر سالاری) و کلیه عزیزانی که مجدانه و به انحاء مختلف در تحقق این مطالبه چندین ساله یعنی اجرای قانون همسان‌سازی نقش سازنده‌ای داشته‌اند، موجبات دلگرمی اقشار بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را فراهم نمود.

آحاد شریفی که علیرغم آسیب پذیری حداکثری از شرایط سخت و دشوار تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و معیشتی، چشم امید به تداوم توجه و نگاه مسئولان کشور و بهبود گذران زندگی خود دارند. بی‌تردید این خدمت اثرگذار و ماندگار نشانگر سیاست آن دولت محترم در زمینه لزوم حمایت و ارتقای رضایتمندی بازنشستگان و مستمری بگیران به عنوان عاملی مهم در حوزه سیاست‌های اجتماعی است. از خداوند منان سرافرازی و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس اسلامی را مسئلت می‌نماییم.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار