ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

همسان‌سازی حقوق و تعیین حداقلی دستمزد رعایت نشده است:

0
سهام شستا برای کارگران است/ همسان‌سازی حقوق و تعیین حداقلی دستمزد رعایت نشده است.
یک نماینده مجلس گفت: سهام شستا برای کارگران است و در شرایط کنونی که همسان‌سازی حقوق و تعیین حداقلی دستمزد برای آنها رعایت نشده باید به واگذاری سهام شستا توجه ویژه‌ای شود.
به گزارش کارگر آنلاین ، حسن کامران دستجردی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در حال حاضر فعل و انفعالاتی در شستا انجام می‌گیرد که با توجه به واگذاری سهام آن در بورس باید توجه ویژه‌ای به این اقدامات شود زیرا سهام شستا برای کارگران است و در شرایط کنونی که همسان‌سازی حقوق و تعیین حداقلی دستمزد برای آنها رعایت نشده باید به واگذاری سهام شستا توجه ویژه‌ای شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر برخی انتصابات با اما و اگرهایی همراه است، به طور مثال فردی که دفتر ازدواج دارد حال مدیرعامل شده است که غیرقانونی است، از سوی دیگر بدون اطلاع به مدیر قبلی جایگزین او مشخص می‌شود.
وی اظهار کرد: باید حرمت افراد رعایت شود، حال که در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و در این ماه بر رعایت اخلاق تأکید می‌شود ما نیز باید اخلاق‌مدار باشیم.
منبع : https://kargaronline.ir/fa/news-details/81161

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار