ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سرپرستان منتظر پیامک v.refah باشند:

2

جزئیات وام ۱میلیون‌تومانی یارانه‌بگیران/ سرپرستان منتظر پیامک v.refah باشند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه مردم ابتدا صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند گفت: پس از دریافت پیامک کد ملی را با شماره همراه سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در  گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره جزئیات وام ۱میلیون‌تومانی دولت گفت: مردم ابتدا صبر کنند تا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند و سپس با سیم‌کارتی که به اسم سرپرست خانوار است، کد ملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

وی با تأکید بر اینکه حتماً‌ باید سیم‌کارت به اسم سرپرست خانوار باشد گفت: آخرین  لیست کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است. از امشب چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۹ تا آخر هفته با سرشماره v.refah به سرپرستان خانوار پیامک ارسال می‌شود. تا زمانی که سرپرستان پیامک دریافت نکرده‌اند نیاز به هیچ اقدامی نیست.

بیشتر بخوانید:

*سیم‌کارت حتماً به نام سرپرست خانوار باشد.

میرزایی افزود: اگر سرپرست خانواری شماره تلفن همراهی به نام خود ندارد باید ۱۰۰ درصد تهیه کند، چرا که باید احراز هویت شود که سرپرست در قید حیات است. اگر می‌خواهد از این حمایت استفاده کند بلاشک باید سیم‌کارتی به اسم سرپرست خانوارباشد.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا بیان کرد: تا یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۹ این مهلت وجود دارد و تمدید نمی‌شود. وزارت رفاه بررسی می‌کند که شماره تلفن همراه به اسم سرپرست خانوار باشد و خانوار در لیست یارانه‌بگیران باشند اگر چنین باشد، لیست در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار  می‌گیرد و پرداخت با همکاری بانک‌ها انجام می‌شود.

* تسهیلات پول نقد و قابل برداشت است.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اعلام اینکه مبلغ یک میلیون تومان پول نقد است و امکان برداشت از کارت عابربانک وجود دارد گفت: این وام قرض‌الحسنه است و اقساط آن ۳۵ هزار تومان از یارانه کسر می‌شود. حدود ۴درصد کارمزد دارد و کاملاً‌ قرض‌الحسنه است.

وی درباره افرادی که به‌تازگی از لیست پدر و مادر خود یارانه نقدی را تفکیک کرده‌اند گفت: آن دسته از افرادی که به‌تازگی برای تفکیک یارانه نقدی از پدر و مادر خود اقدام کرده‌اند حتی اگر هنوز یک ماه هم دریافت نکرده‌اند در صورتی که مشمول یارانه نقدی شوند در سازمان برنامه و بودجه وجود دارد. سازمان هدفمندی یارانه ساختار این خانواده‌ها را وارد پروتکل کرده و لیست را در اختیار وزارت ارتباطات قرار داده است تا با سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند. هیچ سایتی برای ثبت‌نام وجودندارد. اگر در سایتی اعلام شد که برای ثبت‌نام مراجعه کنید کلاهبرداری است، چرا که هیچ گونه سایتی برای این وام وجود ندارد.

* لیست یارانه‌بگیران بِروز است.

میرزایی در پاسخ به اینکه اگر به هر دلیل برای سرپرستی خانواری که یارانه دریافت می‌کند پیامک ارسال نشد مردم چه‌کار کنند گفت: حتی اگر افراد پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته باشند، باز هم پیامک برایشان ارسال می‌شود و مردم نگران نباشند، حتی اگر ۱۰ سیم‌کارت به اسم سرپرست خانوار باشد برای تمام ۱۰ سیم‌کارت پیامک ارسال می‌شود. آن شماره تلفن همراهی که سرپرست خانوار با آن, شماره کد ملی خود را پیامک می‌کند به‌عنوان شماره تلفن رسمی سرپرست خانوار نزد حاکمیت ثبت می‌شود و از این پس هر پیامکی به آن شماره ارسال کند به‌منزله ابلاغ رسمی خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه این اقدام به وام ۲میلیون‌تومانی برای ۴میلیون خانوار که درآمد ثابت هم ندارد ارتباط دارد گفت: این وام هیچ ارتباطی به هیچ مصوبه دیگری ندارد. این اقدام صرفاً‌ برای وام یک‌میلیون‌تومانی یارانه‌بگیران بدون سود و به‌صورت قرض‌الحسنه است.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/01/27/2244195

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Discussion۲ دیدگاه

  1. ۴ درصد کارمزد برای وام یک میلیونی قرض‌الحسنه/ درخواست با یک پیامک
    سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: وام یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه فقط به سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر تا قبل از ماه مبارک رمضان پرداخت می‌شود.

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو حسین میرزایی افزود: دولت در راستای حمایت از خانوار‌های یارانه‌بگیر، مقرر کرده تسهیلات حمایتی کرونا به مبلغ یک میلیون تومان قرض‌الحسنه بدون سود و فقط با کارمزد ۴ درصد به خانوار‌های یارانه‌بگیر پرداخت کند.

    وی گفت: ۲۳ میلیون خانوار یارانه‌بگیر در کشور وجود دارد که قرار است به هر خانوار صرف نظر از تعداد افراد فقط یک میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شود.

    به گفته میرزایی طبق روال پرداخت یارانه نقدی ماهانه که از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها هر ماه انجام می‌شود، قرار است کد ملی سرپرستان خانوار یارانه بگیر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام شود که آن‌ها بر مبنای تلفن سرپرستان خانوار و کد ملی به آن‌ها با سرشماره V.REFAH از امشب تا انتهای هفته جاری پیامک بزنند و سرپرست خانوار نیز موظف است تا ۳۱ فروردین جاری یعنی روز یکشنبه کد ملی خود را به وسیله شماره تلفن همراهی که به نام خودش است به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کند که فقط ۱۰ رقم کد ملی بدون خط فاصله و بدون هیچ علامتی به همان سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کند که این به منزله تقاضا برای تسهیلات یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه است.

    سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا گفت: قرار است سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها کد‌های ملی سرپرستان خانوار و شماره حساب یارانه‌ای این افراد را اعلام کند و ما این شماره حساب‌ها را در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار می‌دهیم.

    میرزایی این را هم گفت: طبق وعده آقای رئیس جمهور و آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی کرونا قبل از ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوار‌های یارانه‌بگیر واریز می‌شود.

    وی در مورد بازپرداخت این تسهیلات قرض الحسنه گفت: قرار شد با یک تنفسی از تیرماه امسال اقساط ۳۰ ماهه به مبلغ هر قسط ۳۵ هزار تومان از حساب یارانه‌ای خانوار‌ها کسر شود.

    سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا تأکید کرد: به هیچ وجه مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی لازم نیست و فقط از طریق پیامکی که به تلفن سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر ارسال می‌شود، باید شماره ملی سرپرست خانوار اعلام شود و به همان شماره حساب یارانه خانوار این تسهیلات واریز می‌شود.
    منبع: خبرگزاری فارس
    https://snn.ir/fa/news/840921

  2. سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا؛
    یارانه بگیران نگران نباشند، پیامک به همه ارسال می‌شود.

    تهران – ایرنا – سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا تاکید کرد: دریافت کنندگان یارانه نقدی ۴۵۵٠٠ تومان نگران نباشند از امشب پیامک با سرشماره v.refsh برای اعلام درخواست به شماره همراه سرپرست خانوار ارسال می شود.

    «حسین میرزایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: از امشب تا پایان هفته سرپرستان خانوار پیامک را دریافت می کنند و پس از آن باید کدملی را با شماره همراه سرپرست خانوار به شماره ۶٣۶٩ پیامک کنند.

    وی تاکید کرد: باید شماره همراه به نام سرپرست خانوار باشد زیرا این شماره تلفن در واقع شماره ارتباط دولت با یارانه بگیران است و اگر سیم کارت به نام سرپرست خانوار نیست با مراجعه به دفاتر خدماتی سیم کارت تهیه کنند.

    سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا بیان کرد: آخرین لیست تمام خانوارهای یارانه بگیر از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است.

    وی افزود: سرپرستان خانوار تا یکشنبه ( ۳۱ فرودین ماه) فرصت دارند درخواست خود برای دریافت وام را به شماره ۶٣۶٩ ارسال کنند و این مهلت تمدید نمی شود سپس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی می کند که آیا شماره تلفن همراه به اسم سرپرست خانوار است و خانوار در لیست یارانه بگیران است یا نه اگر چنین باشد، لیست در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار می گیرد و پرداخت با همکاری بانک ها انجام می شود.

    میرزایی بیان کرد: چنانچه افراد پیامک های تبلیغاتی خود را بسته باشند، باز هم پیامک برایشان ارسال می شود و مردم نگران نباشند. همچنین چنانچه سرپرستان خانوار چند شماره تماس به نام خود داشته باشند برای تمام سیم کارت پیامک ارسال می شود. آن شماره تلفن همراهی که سرپرست خانوار با آن شماره کد ملی خود را پیامک می کند به عنوان شماره تلفن رسمی سرپرست خانوار نزد حاکمیت ثبت می شود و از این پس هر پیامکی به آن شماره ارسال کند به منزله ابلاغ رسمی خواهد بود.

    سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا تاکید کرد: هیچ سایتی برای ثبت نام وجودندارد. اگر در سایتی اعلام شد که برای ثبت نام مراجعه کنید کلاهبرداری است چرا که هیچ گونه سایتی برای این وام وجود ندارد.

    وی درباره زمان واریز گفت: توضیحات جزییات واریز برعهده سازمان برنامه و بودجه است وزارت کار تنها مسوول تطبیق اطلاعات خانوار و شماره تماس انها است.

    میرزایی گفت: آن دسته از افرادی که به تازگی برای تفکیک یارانه نقدی از پدر ومادر خود اقدام کرده اند، حتی اگر هنوز یک ماه هم یارانه نقدی دریافت نکرده اند، در صورتی که مشمول باشند اطلاعات آنها در سازمان برنامه و بودجه وجود دارد.سازمان هدفمندی یارانه ساختار این خانواده ها وارد پروتکل کرده و لیست را در اختیار وزارت ارتباطات قرار داده است تا با سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند.
    منبع : https://www.irna.ir/news/83752103

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار