ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

همه روش‌های پرداخت اقساط بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد:

0

بیمه‌گذاران محترم بیمه‌های عمر و تأمین آتیه پاسارگاد برای پرداخت اقساط حق بیمه خود از روش‌های متنوعی می‌توانید استفاده کنید.

روش‌های پرداخت حق بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد (قسط دوم به بعد)
آسان، امن و در دسترس

واریز از طریق اینترنت بانک پاسارگاد

۱- ساده‌ترین روش از طریق وب‌سایت بانک پاسارگاد است، نیازی نیست که شما در بانک پاسارگاد حساب داشته باشید فقط کافی است که به اینترنت معمولی دسترسی داشته باشید و با گوشی موبایل، تبلت یا کامپیوتر اقساطتان را پرداخت کنید. فقط کافی است یک کارت عابر بانک و رمز دوم داشته باشید

نکته بسیار مهمی که در این روش وجود دارد این است که شما با همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانید اقساط حق بیمه خود را پرداخت کنید.

برای پرداخت قسط بیمه عمر خود اینجا را لمس کنید

مطابق تصویر شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را وارد کنید، سپس گزینه ادامه را لمس کنید. (تصویر ۱)

مطابق تصویر ۲ اطلاعات کارت‌بانکی خود را وارد کنید و با انتخاب گزینه پرداخت قسط بیمه عمر خود را واریز کنید.

در پایان مطابق تصویر شماره ۳ سند پرداختی خود را ذخیره کنید و یا شماره پیگیری، تاریخ پرداخت و روش پرداختی را دفترچه اقساط خود ثبت نمایید.

واریز از طریق خودپرداز بانک پاسارگاد

۲- می‌توانید به‌تمامی دستگاه‌های خودپرداز (عابر بانک) بانک پاسارگاد در کشور مراجعه کنید
و با هر کارت عابر بانکی قسط خود را پرداخت کنید.
کافی است گزینه پرداخت قبوض را انتخابو با واردکردن شناسه قبض و شناسه پرداخت
قسط خود را واریز و شماره پیگیری، تاریخ پرداخت و روش پرداختی را در برگه اقساط خود یادداشت کنید.

در این روش نیز الزامی به داشتن حساب بانکی نزد بانک پاسارگاد وجود ندارد
و شما با استفاده از هر کارت‌بانکی عضو شتاب می‌توانید قسط بیمه عمر و تأمین آتیه خود را پرداخت کنید.

ضمناً نیازی به واردکردن مبلغ قسط نیست و سیستم به‌صورت اتوماتیک مبلغ را کسر خواهد کرد. در این روش نیازی به داشتن رمز دوم ندارید.

 

واریز از طریق کارت‌خوان (pos) بانک پاسارگاد 

۳- با تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان (pos) بانک پاسارگاد نیز می‌توانید قسط خود را پرداخت کنید،کافی است گزینه قبوض را انتخاب کرده و شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد و شماره پیگیری را یادداشت کنید.
در این روش نیز الزامی به داشتن حساب بانکی نزد بانک پاسارگاد وجود ندارد و شما با استفاده از هر کارت‌بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانید قسط بیمه عمر و تأمین آتیه خود را پرداخت کنید. ضمناً نیازی به واردکردن مبلغ قسط نیست و سیستم به‌صورت اتوماتیک مبلغ را کسر خواهد کرد. در این روش نیازی به داشتن رمز دوم ندارید.

۴- می‌توانید به‌تمامی دستگاه‌های خودپرداز (عابر بانک) بانک توسعه تعاون در سراسر کشور مراجعه کنید و با هر کارت عابر بانکی قسط خود را پرداخت کنید. کافی است گزینه پرداخت قبوض را انتخاب و با واردکردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، قسط خود را واریز و شماره پیگیری، تاریخ پرداخت و روش پرداختی را در برگه اقساط خود یادداشت کنید.در این روش نیز الزامی به داشتن حساب بانکی نزد بانک توسعه تعاون وجود ندارد و شما با استفاده از هر کارت‌بانکی عضو شتاب می‌توانید قسط بیمه عمر و تأمین آتیه خود را پرداخت کنید. ضمناً نیازی به واردکردن مبلغ قسط نیست و سیستم به‌صورت اتوماتیک مبلغ را کسر خواهد کرد. در این روش نیازی به داشتن رمز دوم ندارید.

۵-  با تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان (pos) بانک توسعه تعاون نیز می‌توانید قسط خود را پرداخت کنید، کافی است گزینه قبوض را انتخاب کرده و شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد و شماره پیگیری را یادداشت کنید.

در این روش نیز الزامی به داشتن حساب بانکی نزد بانک توسعه تعاون وجود ندارد و شما با استفاده از هر کارت‌بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانید قسط بیمه عمر و تأمین آتیه خود را پرداخت کنید. ضمناً نیازی به واردکردن مبلغ قسط نیست و سیستم به‌صورت اتوماتیک مبلغ را کسر خواهد کرد. در این روش نیازی به داشتن رمز دوم ندارید.

واریز از طریق تلفن‌بانک پاسارگاد

۶-  امکان پرداخت اقساط حق بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد از طریق تلفن‌بانک پاسارگاد نیز وجود دارد. کافی است با شماره زیر تماس بگیرید و مطابق تصویر اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید.

۰۲۱-۸۲۸۹۱۱۱۱ 

در این روش با استفاده از کارت‌ عابربانک پاسارگاد می‌توانید قسط بیمه عمر و تأمین آتیه خود را پرداخت کنید. ضمناً نیازی به واردکردن مبلغ قسط نیست و سیستم به‌صورت اتوماتیک مبلغ را کسر خواهد کرد. در این روش داشتن رمز دوم الزامی است.

 

واریز از طریق نرم افزار همراه بیمه

۷- نرم‌افزار همراه بیمه پاسارگاد شرکت بیمه پاسارگاد با استفاده از جدیدترین فناوری‌های ارتباط اینترنتی، نرم‌افزار موبایلی پرداخت اقساط» بیمه عمر و تأمین آتیه را راه‌اندازی نموده است.
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای حفظ امنیت خاطر بیمه‌گذاران و با تکیه‌بر نیروی انسانی جوان و مجرب خود و بهره‌گیری از دانش روز بیمه و فناوری اطلاعات با بیش از ده سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور تلاش کرده تا با راه‌اندازی نرم‌افزار موبایلی همراه بیمه پاسارگاد» در زمان پرداخت اقساط بیمه‌های عمر و تأمین آتیه آرامش خاطر را به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد بیمه، به مشتریان خود هدیه دهد.

در این راستا، بیمه‌گذاران می‌توانند حق بیمه خود را توسط گوشی تلفن همراه درزمانی اندک و در امنیت کامل با استفاده از تمام کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. گفتنی است، امکان دسترسی هر بیمه‌گذار به کلیه بیمه‌نامه‌های عمر و تأمین آتیه، امکان پرداخت اقساط تمام بیمه‌نامه‌های عمر و تأمین آتیه در هر زمان و مکان بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت، به‌روزرسانی وضعیت اقساط پرداخت‌شده حق بیمه، مشاهده سوابق پرداخت اقساط حق بیمه (با مشخص بودن پرداخت در سررسید، پرداخت با تأخیر و اقساط معوق) و… از مزایای این نرم‌افزار است.

در این نرم‌افزار امکان مشاهده تاریخچه پرداخت اقساط بیمه‌های عمر و تأمین آتیه و نیز پرداخت اقساط با انواع کارت‌های شبکه بانکی کشور فراهم‌شده است.

بـرای دریـافـت ایـن نرم‌افزار و نیـز آمـوزش نـحــــوه استـفـاده از آن می‌توانید به لیـنـک کــانـال تـلـگـرامـی https://t.me/pasargadinsuranceCRM  مراجعه نمایید.

گفتنی است، در اولین مرتبه استفاده از نرم‌افزار، کاربر بایستی با وارد نمودن اطلاعات درخواستی در سیستم ثبت‌نام کرده و با دریافت  کد فعال‌سازی» ثبت‌نام خود را تکمیل نماید.

واریز از طریق نرم افزار همراه بانک پاسارگاد

۸- اگر در بانک پاسارگاد حساب دارید پیشنهاد می‌کنیم تا با دانلود اپلیکیشن همراه بانک پاسارگاد ضمن استفاده از ویژگی‌های متنوع این برنامه، اقساط حق بیمه عمر و تأمین آتیه خود را نیز از این طریق و به به‌راحتی پرداخت کنید.

دانلود برنامه موبایل بانک پاسارگاد ios- Android

منبع : https://alobimeomr.com/payment-methods-for-life-insurance

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار