ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اقبال کم‌نظیر سهامداران به سهام بانک‌پاسارگاد:

0
بانک‌پاسارگاد پس از برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع عمومی سالیانه و بازگشت به بورس، مورد استقبال کم‌نظیر فعالان بازار سرمایه و سرمایه‌گذاران قرار گرفت.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: نماد بانک‌پاسارگاد از لحظه‌ی بازگشایی باعث رونق بسیار در بورس و ایجاد هیجان بسیار در بین سرمایه‌گذاران شده‌است. به‌طوریکه در مدت ۹ روز از زمان بازگشایی، تعداد ۴ میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۷۴۴ هزار سهم این بانک در بورس معامله شده‌است.

وی ادامه داد: بانک‌پاسارگاد با توجه به پیشینه فعالیت و همچنین جایگاه بسیار ارزشمندی که در شبکه بانکی کشور و جهان داراست، آینده‌ی بسیار درخشان و موفقی را پیش‌رو خواهد داشت. عملکرد موفق و شفاف، مدیریت باثبات، استقبال سایر کشورها برای همکاری بانکی، تأسیس شعبه‌ها در خارج و … بانک‌پاسارگاد را بیش از پیش به سمت یکه‌تازی در عرصه‌های بانکی و مالی پیش خواهد برد.

رفیعی در پایان تأیید کرد: بانک‌پاسارگاد ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات وضع‌شده از سوی نهادهای نظارتی با گام‌هایی استوار و برنامه‌های گسترده برای توسعه و رشد، در جهت حفظ منافع سهامداران و سایر ذی‌نفعان خود می‌کوشد و در این مسیر ثابت‌قدم و قاطع است.

منبع : http://www.akhbarbank.com/news/65707

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار