ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

فقر مهارتی فارغ التحصیلان، بیکاری را تشدید می کند:

0

معاون وزیر کار: فقر مهارتی فارغ التحصیلان، بیکاری را تشدید می کند.

تهران- ایرنا- معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فقر مهارتی فارغ التحصیلانی که از فضای کسب و کار، خرید و فروش، واردات و صادرات، نظام مالی و بانکی هیچ شناختی ندارند و نگاهشان فقط به آگهی های استخدامی دولت است، از مشکلات منجر به بیکاری به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «سیدحمید کلانتری» عصر دوشنبه در دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر افزود: درصد محدودی از فارغ التحصیلان از خلاقیت های شخصی خود برای ورود به بازار کار استفاده می کنند.
کلانتری ادامه داد: آموزش و پرورش باید کمک کند در کنار آموزش نظریه ها، مبتنی بر نیاز بازار کار و تحول آفرینی در اقتصاد درس های عملی را نیز برای ایجاد باور به کار جمعی و تعاون بگنجاند.
وی افزود: فرهنگ کار جمعی باید از دوران ابتدایی، در خانه و مدرسه آغاز شود و در دانشگاه ادامه پیدا کند.

**تجربه موفق تعاونی ها در سایر نقاط جهان
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تجربیات تعاونی های روستایی در هند و برخی کشورهای اروپایی اشاره کرد و افزود: تعاون در همه دنیا توانسته است گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.
وی اضافه کرد: بسیاری از تعاونگران به دیده شدن و میدان دادن نیاز دارند.

**گسترش روستاها با تعاونی ها
کلانتری بیان کرد: روستاهای کشور می توانند با تشکیل تعاونی های خدماتی، روستایی و گردشگری توسعه پیدا کنند.
به گفته وی, روستاها از طریق همین تعاونی ها می توانند به بازارهای جهانی نیز متصل شوند.

**رشد سهم تعاون و کوچک شدن دولت
این مسوول افزود: سهم تعاون با کوچک شدن دولت رشد می کند و با گسترش تعاونی ها می توان کارهای بزرگ انجام داد.
کلانتری بر ظرفیت سازی در این بخش تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس اتاق تعاون ایران، نمایندگان مردم شیراز، زنجان، لرستان و اصفهان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران کل این وزارتخانه و تعاونگران در آیین دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر حضور دارند.
در این گردهمایی از ٣٢تعاونی و یک اتاق تعاون برتر کشور از میان ٧٠٠تعاونی منتخب قدردانی می شود.
تجلیل از سه همکار استانی به عنوان نمایندگان سطوح اجرایی وزارت تعاون، یک مدیر بانک توسعه تعاون و یک نفر از همکاران ستادی نیز در برنامه است.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام*٩١٢٣*۱۹۶۱* گزارش: زهره دریغ گفتار*انتشار: مریم مسعود

منبع : http://news.parseek.com/Url/?id=14315143

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار