ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نمایندگان واقعی ملت به لایحه اصلاح قانون کار رای نمی‌دهند:

0

عضو فراکسیون کارگری مجلس:

نمایندگان واقعی ملت به لایحه اصلاح قانون کار رای نمی‌دهند.

سهیلا جلودارزاده می‌گوید: لایحه اصلاح قانون کار یکجانبه و بدون نظر کارشناسی تنظیم شده و نمایندگان واقعی ملت به آن رای نخواهند داد.

«سهیلا جلودارزاده»، عضو فراکسیون کارگری مجلس در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ در ارتباط با لایحه پیشنهادی دولت برای اصلاح قانون کار گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس اگر به این لایحه رای ندهد، از دستور کار خارج خواهد شد و طبیعی است که نمایندگان واقعی ملت به این لایحه رای نخواهند داد.

وی در ارتباط با کاستی‌ها و ضعف‌های برجسته این لایحه گفت: اینکه اختلافات حوزه کار را به کمیته انضباطی می‌کشاند، اینکه سه جانبه‌گرایی را کمرنگ می‌کند و اینکه در جهت تسهیل اخراج کارگران گام برمی‌دارد، همه دلیل بر عدم مشروعیت این لایحه است.

جلودارزاده ادامه داد: باید گفت این لایحه یکجانبه، در دولت قبل تنظیم شده و نظر شرکای اجتماعی اعمال نشده و جای تاسف دارد که این دولت نیز بدون اعمال هیچ تغییری، متن تهیه شده بدون نظر کارشناسی را به مجلس فرستاده است.

وی افزود: اگر می‌خواستیم که سه سال بعد از رفتن احمدی‌نژاد، هنوز تفکر احمدی‌نژادی بر سرنوشت کارگران حکومت کند، به این دولت رای نمی‌دادیم.

نمایند مردم تهران در مجلس ادامه داد: در شرایطی که در حال حاضر در فضای اقتصاد حاکم است، تهدید نیروی کار که از نصف حداقل‌های معیشتی لازم محروم است و ناامن کردن فضای روابط کار، نه به مصلحت نظام است و نه به مصلحت دولت و نه مردم نفع می‌برند.

جلودارزاده با بیان این مطلب که هر دولت صالحی خلاف این عمل می‌کند، تصریح کرد: از بین بردن فضای همکاری و تعامل در جامعه کار و محو مشارکت‌های اجتماعی به نفع هیچ دولتی نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان اظهار داشت: اگر قرار باشد برای بهبود فضای اقتصادی کشور، قوانین بنیادین تغییر کند، بایستی کمیته‌های سه‌جانبه تشکیل شود، چراکه نتیجه بازی باید برد-برد به نفع ملت و کارگران باشد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار