ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دخالت‌ دولت‌ها و قوانینی که به قشر کارگری و مستمری‌بگیر آسیب می‌زند، از جمله آسیب‌های صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی است:

0

درصورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                        ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

سایت اقتصادی ایران :جهت سرمایه گذاری درصندوق سرمایه گذاری فارابی ازطریق لینک زیر ، اقدام به ثبت نام وعضویت درصندوق مذکورنمائید:

https://account.irfarabi.com/reg/?ref=UP3681

بدیهی است پس ازعضویت دراین صندوق ، شرایط ونحوه سرمایه گذاری به وضوح تشریح گردیده است ودرصورت نیاز به هرگونه پرسشی ، بصورت آنلاین ، به سئوالات اعضاء جواب داده خواهد شد.

معاون سازمان تامین اجتماعی؛

پرداخت به‌موقع مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم محقق شد.

سایت اقتصادی ایران به نقل از ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: سال گذشته اولین سالی بود که سازمان تامین اجتماعی پرداخت‌ها را در بخش مستمری به‌موقع انجام داد و بابت این مورد یک ریال تسهیلات بانکی دریافت نکرد که این مهم در دولت سیزدهم محقق شد.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایرنا، سید مرتضی حسینی روز دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل تامین اجتماعی قم، افزود: مکلفیم حقوق بازنشسته‌ها را به موقع پرداخت کنیم؛ امسال باید ماهانه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: پرداخت به موقع مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از جمله مسائل مهم است و مانع اعتراض این قشر در کشور می‌شود.

وی با اشاره به چالش صندوق‌های بازنشستگی کشور، بیان کرد: هر چه صندوق‌ها به سمت قدمت بیشتری می‌روند باید پوست اندازی کنند و با برنامه‌های جدید، از این بحران جلوگیری نمایند.

حسینیی افزود: در سال‌های گذشته منابع سازمان مازاد بر مصارف آن بود، ولی بین سال‌های ۹۱ تا ۹۳، صندوق بازنشستگی سازمان در سراشیبی قرار گرفت.

وی با بیان این‌که از سال ۹۲، صندوق شروع به استقراض جدی از بانک نموده است، اضافه کرد: این صندوق بین سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۱، بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت کرده و پس نداده است؛ سود بانکی که سال ۱۴۰۱ برای وام‌ها باید پرداخت می‌شد، بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان این‌که دولت سیزدهم حمایت ویژه‌ای از سازمان تامین اجتماعی دارد، گفت: دولت‌های گذشته شرکت‌های ورشکسته‌ای به سازمان تامین اجتماعی داده بودند که باعث افزایش بحران‌هایی شد؛ در دولت سیزدهم توانستیم بخشی از مطالبات را از دولت بگیریم و این دولت ارزنده‌ترین سهام‌های کشور را در اختیار این سازمان قرار داد.

به گفته معاون سازمان تامین اجتماعی، توانستیم تسهیلات بانکی را در این سازمان به‌عنوان ابربدهکار بانکی کشور به صفر برسانیم؛ ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی که هر سال پرداخت می‌شد، سال گذشته پرداخت نشد.

وی تصریح کرد: دخالت‌ دولت‌ها و قوانینی که به قشر کارگری و مستمری‌بگیر آسیب می‌زند، از جمله آسیب‌های صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی است.

وی با بیان این‌که بدهی بخش درمان در کمتر از ۶ ماه پرداخت می‌شود، گفت: اگر سال ۹۹، ۱۳ همت در بخش سلامت در حوزه دانشگاهی پرداخت شد، سال گذشته ۵۲ همت در این زمینه هزینه شد.

به گفته حسینی، فاصله پرداخت بخش درمان کاهش یافته که این مساله کمک کرد با طرفین قرارداد بهتر کار کنیم.

وی با اشاره به این‌که بودجه امسال سازمان هزار همت است، افزود: هم اکنون بیش از ۲۵۰ پروژه عمرانی بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور در دست اقدام است.

در این آیین، سیدعلی موسوی مدنی به‌عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی قم معارفه و از خدمات محمد عاشوری مدیرکل سابق قدردانی شد.

برگرفته از : https://www.irna.ir/news/85438898

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار